Holmes and Watson

Originaltitel: Holmes & Watson
Regissör:Etan Cohen
Utgivningsår:2018

Om Holmes and Watson:

En komisk tolkning av mästerdetektiven Sherlock Holmes och hans hjälpreda Doktor Watson.

Titel: Sherlock Holmes - privatögat privat
Regissör: Andy Fickman
År: 2015
Genre: Komedi, Action
Paul Blart: Snuten i varuhuset 2

Will Ferrell, John C Reilly, Rebecca Hall, Rob Brydon, Kelly Macdonald, Lauren Lapkus, Pam Ferris, Ralph Fiennes, Adam Scherr, Kieran O'Brien, Noah Jupe, Bella Ramsey, Steve Coogan, Hugh Laurie, Colby Mulgrew, Scarlet Grace, Billy Jenkins, Michael Culkin

Etan Cohen

Komedi, Kriminalare, Äventyr, Mysterium

Diskussioner om Holmes and Watson  (0 diskussioner)
Kommentarer om Holmes and Watson (7 st)
Krille80 (Anmäl)   20:23 10/6
Denna film försvann nästan omedelbart efter att den dök upp. Har du inte hört talas om denna film så är det inte förvånande. Kritiker sågade och publiken sågade den. Personligen har jag dock alltför goda minnen av herrarna Will Ferrells och John C Reillys lyckade, komiska samarbeten som "Step Brothers" och "Talladega Nights" för att inte ge detta en chans. Jag uppskattar alltid en komisk variant av Sherlock Holmes och det finns scener jag gillar men som helhet är detta tröttsamt och felriktat.
AdamB-film (Anmäl)   22:50 1/5
Den är ju inte usel, men den är ju inte bra heller. Otroligt ojämn humor, och man borde stoppat denna film när den enbart var en rolig idé. Svag tvåa, och den hade ett musikalnummer som nosade på en trea :)
Barneyk (Anmäl)   00:37 31/3
Inte alls så katastrofalt dålig som befarat, det är faktiskt en ganska många skämt som jag tycker funkar. Men det är bra många fler skämt som inte alls funkar och helheten är inte alls bra. Rätt mycket störiga delar. Men massor med karismatiska och bra skådisar som gör det bästa dom kan. Det räcker dock inte till att lyfta upp filmen till en tvåa, men rätt underhållande för att vara en etta ändå!
Argo_L (Anmäl)   07:50 24/3
Katastrof dåligt
Bomkia (Anmäl)   18:33 16/3
Dumt som fan, men inte fullt så dåligt som många andra verkar tyckt. 2a.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Holmes and Watson