Home Again - Kärleken flyttar in

Originaltitel: Home Again
Regissör:Hallie Meyers-Shyer
Utgivningsår:2017

Om Home Again - Kärleken flyttar in:

En singelmammas liv i Los Angeles tar en oväntad vändning när hon låter tre unga killar flytta in hos henne.

Reese Witherspoon, Pico Alexander, Jon Rudnitsky, Nat Wolff, Michael Sheen, Candice Bergen, Lola Flanery, Eden Grace Redfield, Lake Bell, Dolly Wells, Jen Kirkman, Reid Scott, Josh Stamberg, PJ Byrne, Hank Chen

Hallie Meyers-Shyer

Drama, Komedi, Romantik

Diskussioner om Home Again - Kärleken flyttar in  (0 diskussioner)
Kommentarer om Home Again - Kärleken flyttar in (7 st)
arruba (Anmäl)   10:23 8/3
Oförarglig film som bara vill hålla tittaren glad, sånt uppskattas.
myslas (Anmäl)   29/12 2017
Bland moderna romantiska feel good-komedier är det här förmodligen över genomsnittet. Problemet är att den ribban är rätt låg. Helt ok ändå men lär inte vara en film jag någonsin kommer att tänka på igen.
amotherscrime (Anmäl)   11/12 2017
Inte mycket att hänga i granen men det gick väl att kolla på.
callusis (Anmäl)   28/11 2017
Ostkalas!
Barneyk (Anmäl)   28/11 2017
Börjar smådåligt men okej. Jag gillar ju Witherspoon och Sheen men allteftersom så blir konflikterna och karaktärerna bara jobbiga.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Home Again - Kärleken flyttar in