Ensam hemma: Julkuppen

Originaltitel: Home Alone: The Holiday Heist
Regissör:Peter Hewitt
Utgivningsår:2012

Om Ensam hemma: Julkuppen:

Finn Baxter och hans familj har flyttat från Kalifornien till deras nya hus i Maine. Finn är livrädd och tror att huset är hemsökt. Medan han sätter upp fällor för att fånga "spöket", är hans föräldrar strandsatta på andra sidan stan och Finn är ensam hemma med sin syster.

Titel: Ensam hemma 4
Regissör: Raja Gosnell
År: 1997
Genre: Komedi, Familjefilm, Kriminalare
Ensam hemma 3

Christian Martyn, Jodelle Ferland, Malcolm McDowell, Debi Mazar, Ellie Harvie, Doug Murray, Edward Asner, Eddie Steeples, Peter DaCunha, Chris Sigurdson, Bill Turnbull

Aaron Ginsburg, Wade McIntyre

Komedi, Familjefilm, Kriminalare, Fantasy

Home Alone: Alone in the Dark, Home Alone 5, Ensam hemma 5

Kanada, USA
Filmnummer: 101922
Diskussioner om Ensam hemma: Julkuppen  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ensam hemma: Julkuppen (10 st)
Rai (Anmäl)   17/6 2018
Förfärligt kass film!!!
oskarchucky (Anmäl)   19/3 2016
Garanterat sämsta filmen i serien.
Tatty (Anmäl)   24/12 2015
Visste inte att det fanns ensam hemma 5. Förvånansvärt var den bra och bättre än 4an. Lite rolig men spännande ändå. Men ingen slår ettan och tvåan.
Sture Stenhög (Anmäl)   11/7 2015
Det här var nog precis det man förväntar sig, fast inte fullt så dåligt. Konceptet kan alla vid det här laget, men man har iaf lyckats sätta lite spinn på det, så det blir inte total upprepning. Skådespelarna är också bättre än vad man förväntar sig i en sådan här film, och det hela är helt enkelt en småtrevlig rulle utan större störningsmoment. Mer kan man inte gärna begära fem filmer in i serien, särskilt inte med tanke på att fjärde filmen var bedrövlig, den här är mer i nivå med den tredje
Lotso (Anmäl)   27/12 2014
I sin helhet är detta bara en urvattnad tråkig och dålig film. Enda ljuset i allting var Malcolm McDowell som alltid förgyller en film oavsett vad. Annars ser jag inga som helst poäng med att denna existerar. Varför ens sätta på denna när du har Ensam Hemma 1 och 2 att avnjuta?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Ensam hemma: Julkuppen