Betyg idag: 1 127 Besökare idag: 4 442

Originaltitel: Hope Springs
Regissör:David Frankel
Utgivningsår:2012

Om Hope Springs:

Efter att ha varit gifta i 30 år knakar ett pars äktenskap i fogarna. De bestämmer sig för att åka på en rådgivningsweekend för att se om det går att rädda.

Titel: Trubbel i paradiset
Regissör: Ron Howard
År: 2015
Genre: Drama, Action, Thriller, Äventyr
In the Heart of the Sea

Meryl Streep, Tommy Lee Jones, Steve Carell, Jean Smart, Ben Rappaport, Marin Ireland, Patch Darragh, Brett Rice, Becky Ann Baker, Elisabeth Shue, Charles Techman, Daniel Flaherty, Damian Young, Mimi Rogers

Vanessa Taylor

Drama, Komedi, Romantik

Diskussioner om Hope Springs  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hope Springs (59 st)
Rele (Anmäl)   18/8 2016
En inte så bra film med några duktiga skådespelare.
origC-J (Anmäl)   17/8 2016
Lättsmält drama, antagligen för en publik av 55-plussare. Men två högst kompetenta skådisar i huvudrollerna. En högst genomsnittlig trea i betyg.
Snah (Anmäl)   14/8 2016
Undrar om filmen hade varit bättre eller sämre med Tommy Lee, pudelrockartrummisen, istället för Jones?
KyLLo (Anmäl)   2/4 2015
En film som nästan uteslutande handlar om ett äldre pars sexproblem med tillhörande parterapi och konflikter. Det blir mer hjärtslitande än komiskt och romantiskt. Den största behållningen tycker jag är skådespelarna.
mammene (Anmäl)   10/10 2014
Jag brukar inte bli besviken på Meryl Streeps insatser och ej heller denna gång, även Tommy Lee Jones var passande för sin roll. Det hela var lite tragikomiskt och innehöll igenkänningsfaktorer för många gissar jag. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om slutet? Typiskt Hollywoodaktigt! Prata i all ära, någon måste lyssna.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Hope Springs