Hostel

Originaltitel: Hostel
Regissör:Eli Roth
Utgivningsår:2005

Om Hostel:

Två äventyrslystna unga amerikanska collegestudenter är på ryggsäcksluff genom Europa för att få lite spännande erfarenheter att ta med sig hem. De blir av några resenärer de träffar på vägen lockade att åka till det som beskrivs som ett nirvana för amerikanska ryggsäcksluffare – en speciellt vandrarhem i en avlägsen stad i Slovakien fullt med exotiska och villiga östeuropeiska kvinnor. De två vännerna anländer och finner lätt var sin fantastisk kvinna – lite för lätt... De inser snart att de är fångade i en allt mer oroväckande situation som blir mer fasansfullt för varje minut som går.

Titel: Hostel 3
Regissör: Srdjan Spasojevic
År: 2010
Genre: Drama, Kriminalare, Thriller, Skräck
A Serbian Film

Jay Hernandez, Derek Richardson, Eythor Gudjonsson, Barbara Nedeljakova, Jana Kaderabkova, Jan Vlasak, Jennifer Lim, Keiko Seiko, Lubomír Bukový, Jana Havlickova, Rick Hoffman, Petr Janis, Takashi Miike, Paula Wild, Patrik Zigo

Eli Roth

Thriller, Skräck, Mysterium

Recension Hostel

- agata sätter betyg 2 och skriver:
Hostel handlar om två amerikanska studenter som tågluffar i Europa på jakt efter kickar och historier att ta med sig hem. I Paris träffar killarna Oli, en glad islänning som bestämmer sig för att följa med dem till Amsterdam. Tillsammans besöker de haschkaféer, nattklubbar och bordeller. När de får veta att det i Slovakien finns snygga och mycket tillgängliga tjejer som är speciellt förtjusta i amerikaner...

Recension av Hostel - Läs hela!

Diskussioner om Hostel  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hostel (714 st)
kryttan (Anmäl)   15:06 18/3
Haha! Gorefest!
Knasiga-Lasse (Anmäl)   12/4 2018
håller med silvertrain här.
Stygga-Vargen (Anmäl)   28/1 2018
Nu har jag precis sett om den och den är faktiskt bättre än jag kom ihåg att den var så jag höjer betyget till 5 nu.
jessl0h (Anmäl)   28/12 2017
Vilket förbannat slarv! :) Hur kunde jag se två Eli Roth? Samma skräp, men då vet jag det. Här var kanske idén intressant men det är taffligt utfört.
Filmfantast86 (Anmäl)   21/10 2017
ingen höjdare