Hotell New Hampshire

Originaltitel: The Hotel New Hampshire
Regissör:Tony Richardson
Utgivningsår:1984

Om Hotell New Hampshire:

Hotell New Hampshire är den absurda historien om familjen Berrys sagolika öden och tragiska äventyr i livet och i hotellbranschen. En frodig och slösande rik historia om en kringflackande familj där motorcykelåkande björnar, kärlek, tragedier, gruppvåldtäkter, terrordåd och andra katastrofer avlöser varandra i ett rasande tempo.

Titel: The Royal Tenenbaums
Genre: Komedi
Welcome to the Hotel Splendide
Titel: Pecker
Originaltitel: Pecker
Regissör: John Waters (I)
År: 1998
Regissör: Paul Soter
År: 2007
Genre: Komedi, Romantik
Watching the Detectives
Titel: För ung för att dö
Originaltitel: Too Young to Die?
Regissör: Robert Markowitz
År: 1990
Genre: Drama, Kriminalare
För ung för att dö

Rob Lowe, Jodie Foster, Paul McCrane, Beau Bridges, Nastassja Kinski, Dorsey Wright, Wilford Brimley, Lisa Banes, Jennifer Dundas, Seth Green, Wallace Shawn, Matthew Modine, Amanda Plummer, Anita Morris, Robert Thomas (I), Lorena Gale, Cali Timmins

Tony Richardson

Drama, Komedi, Romantik

USA, Storbritannien, Kanada
Diskussioner om Hotell New Hampshire  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hotell New Hampshire (37 st)
mahasarakam (Anmäl)   18/11 2017
En lite ojämn men skön film som bjuder på både allvar, dramatik och humor. Bra spelad. Svag fyra. Glöm inte att läsa eller läsa om John Irvings roman med samma namn. Den har mer av den magi som filmen ibland saknar.
Gr3veN (Anmäl)   11/1 2016
Incest, incest, familjefest.
Albion (Anmäl)   9/1 2016
En film som påminner om en mustig fiskgryta som innehåller en hel del trevligheter i en sanslösa röra. Men en fiskgryta blir ändå bara en fiskgryta och når inga gourmethöjder, likadant är det med denna film. Helheten känns för konstig och suspekt. Betyget hamnar på en svag 3;a, dvs 3-
Biberkolben (Anmäl)   25/4 2014
Hade kanske kunnat vara bra om den hade haft någon form av trovärdighet. Bror och syster-sex är dock alltid trevligt.
levelfive (Anmäl)   1/1 2014
Riktigt bra - nästan 4a i betyg!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Hotell New Hampshire