House Arrest

Originaltitel: House Arrest
Regissör:Harry Winer
Utgivningsår:1996

Om House Arrest:

När Stacy och Grover får reda på att deras föräldrar ska skiljas efter 18 års äktenskap, bestämmer de sig för att låsa in föräldrarna i källaren tills de klarat ut sina problem.

Titel: Man's Best friend
Regissör: James Lapine
År: 1993
Genre: Komedi
Give Me a Break

Jamie Lee Curtis, Kyle Howard, Amy Sakasitz, Kevin Pollak, Jennifer Love Hewitt, Christopher McDonald, Colleen Camp, Jennifer Tilly, Herbert Russell, Mooky Arizona, Caroline Aaron, Alex Seitz, Josh Wolford, Wallace Shawn, Ray Walston, Sheila McCarthy

Michael Hitchcock

Komedi, Familjefilm

Filmnummer: 1955
Diskussioner om House Arrest  (0 diskussioner)
Kommentarer om House Arrest (14 st)
jonbo (Anmäl)   8/2 2017
Lite halvdan sisådär.
dudson (Anmäl)   3/10 2016
Lol Pollak och Curtis måste vara det mest omaka paret i filmhistorien. Annars är filmen riktigt sevärd då den växer ju längre tiden går. Intressant följa alla olika människor som måste samsas i en källare. Väldigt roligt koncept" fast lite väl lång.
Krille80 (Anmäl)   26/11 2014
Denna komedi lyckas faktiskt väcka några intressanta tankar(jag menar det) och det finns en del kul skådisar med här. Det är dock en film som bäst passar barn i gränsen till tonåren. 108 minuter är kanske lite för långt för en filmidè som detta men det är nog bara något som vi vuxna lägger märke till. 2+
smillans (Anmäl)   18/8 2012
Denna såg jag massa gånger dom liten. Gillade den. Därför får den en 4 a. Har inte sett den som vuxen men håller 4 an för jag gillade den då
lehtonen (Anmäl)   2/7 2008
Någonstans i min fascination för Ensamma Hemma (House Party) blev jag nog förälskad i Jennifer Love Hewitt. Det har gått över nu. En svag tvåa för en svag film.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till House Arrest