House of Boys

Originaltitel: House of Boys
Regissör:Jean-Claude Schlim
Utgivningsår:2009

Om House of Boys:

En glamorös, färgstark berättelse som följer Frank, en gymnasieskolelev genom en spännande värld av sex och musik på 80-talet.

Layke Anderson, Eleanor David, Steven Webb, Luke Wilkins, Udo Kier, Emma Griffiths Malin, Oliver Hoare, Stephen Fry, Joanna Scanlan, Benn Northover, Loïc Peckels, Sascha Ley, Chris McHallem, Tom Leick, Alain Kahn

Robert David Graham, Jean-Claude Schlim, Christian Thiry

Drama, Romantik, Musikal

Luxemburg, Tyskland
Diskussioner om House of Boys  (0 diskussioner)
Kommentarer om House of Boys (2 st)
Iskariot (Anmäl)   25/2 2011
Förutsägbar, den är nog bra i 30 minuter.. Då skådespeleriet är lysande. I övrigt är det uselt.. Inkluderat skådespeleriet.
choklatchip (Anmäl)   23/1 2011
Tyvärr för dålig regi och skådespeleri för att man ska bli engagerad på riktigt. Där finns en och annan scen som glimmar till men den glöms snart bort då teatraliska skådespelarinsatserna får en att rysa som när en sandig tavelkrita dras mot en tavla.