How It Ends

Originaltitel: How It Ends
Regissör:David M Rosenthal
Utgivningsår:2018

Om How It Ends:

En desperat man tillsammans med sin svärfar försöker ta sig hem till sin gravida fru efter en mystisk apokalyptisk händelse förvandlat allt till kaos.

Theo James, Kat Graham, Forest Whitaker, Kerry Bishé, Mark O'Brien, Eric Keenleyside, Cory Chetyrbok, Grace Dove, Nancy Sorel, Lanie McAuley, RJ Fetherstonhaugh, Josh Cruddas, Jeff Wahl, Aaron Hughes, Aidan Ritchie

Brooks McLaren

Action, Thriller

Kanada, USA
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om How It Ends  (0 diskussioner)
Kommentarer om How It Ends (18 st)
santiago (Anmäl)   23:35 11/8
Bitvis väldigt bra men slutet kändes inget vidare.
Engravadlax (Anmäl)   23:42 8/8
Man bygger upp spänning och mystik samt hanterar buddy-aspekten rätt bra, ända fram tills sista delen där man plötsligt introducerar en subplot som borde ha visats parallellt med huvudhandlingen, och sedan uteblir upplösningen.
Dadpat (Anmäl)   12:42 6/8
Meningslöst på så många sätt...
Murvel48 (Anmäl)   14:11 3/8
En roadmovie full av triviala komplikationer, ologiskheter och dösnack. Och inte leder det någonstans.
myslas (Anmäl)   23:38 30/7
Holy shit! Jag trodde Extinction skulle bli den sämsta filmen jag sett i år men det här är beyond värdelöst på alla sätt och vis. Konspirationsteorier och machomän som ska rädda den hjälplösa kvinnan. Som gjord för en Alex Jones-publik. Vad håller ni på med, Netflix?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till How It Ends