How It Ends

Originaltitel: How It Ends
Regissör:David M Rosenthal
Utgivningsår:2018

Om How It Ends:

En desperat man tillsammans med sin svärfar försöker ta sig hem till sin gravida fru efter en mystisk apokalyptisk händelse förvandlat allt till kaos.

Theo James, Kat Graham, Forest Whitaker, Kerry Bishé, Mark O'Brien, Eric Keenleyside, Cory Chetyrbok, Grace Dove, Nancy Sorel, Lanie McAuley, RJ Fetherstonhaugh, Josh Cruddas, Jeff Wahl, Aaron Hughes, Aidan Ritchie

Brooks McLaren

Action, Thriller

Kanada, USA
Diskussioner om How It Ends  (0 diskussioner)
Kommentarer om How It Ends (21 st)
Robkiller (Anmäl)   22:41 13/10
Katastroffilm där det är oklart vad katastrofen egentligen är. Håller intresset uppe genom att inte förklara något, men förutom det rätt meningslöst.
Hans Moleman (Anmäl)   22:38 29/9
Började sådär och blev bara sämre.
Jamesa (Anmäl)   04:04 2/9
Det var då märkligt vad svårt jag har för att stöta på filmer som når upp till ok. Har sett mest skräp på sistone. Inklusive denna.
santiago (Anmäl)   23:35 11/8
Bitvis väldigt bra men slutet kändes inget vidare.
Engravadlax (Anmäl)   23:42 8/8
Man bygger upp spänning och mystik samt hanterar buddy-aspekten rätt bra, ända fram tills sista delen där man plötsligt introducerar en subplot som borde ha visats parallellt med huvudhandlingen, och sedan uteblir upplösningen.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till How It Ends