How to Be Single

Originaltitel: How to Be Single
Regissör:Christian Ditter
Utgivningsår:2016

Om How to Be Single:

En berättelse om singlar i New York City. Alice, Robin, Lucy, Meg, Tom och David har alla gemensamt ett behov av att lära sig hur man bäst är singel i en värld där definitionen av kärlek tycks vara evigt föränderlig.

Titel: Trainwreck
Regissör: Brian Crano
År: 2017
Genre: Drama, Komedi, Romantik
Permission

Dakota Johnson, Rebel Wilson, Leslie Mann, Alison Brie, Nicholas Braun, Anders Holm, Damon Wayans Jr, Jake Lacy, Jason Mantzoukas, Colin Jost, Mickey Gooch Jr, Sarah Ramos, Zani Jones Mbayise, Vanessa Rubio

Dana Fox, Abby Kohn, Marc Silverstein

Komedi, Romantik

Diskussioner om How to Be Single  (0 diskussioner)
Kommentarer om How to Be Single (44 st)
Albion (Anmäl)   18/12 2018
Plockar man bort, eller åtminstone tonar ner/klipper bort en hel del av Rebel Wilsons tramsiga karaktär så blir det här mycket bättre. Ska jag försöka bortse från tramseriet så får jag ihop till en hyfsad historia och i botten finns ett beteende värt att utforska. Jag plitar dit en stark 2;a i betyg, dvs 2+
Sture Stenhög (Anmäl)   15/1 2018
Åtminstone bättre än vad sådana här filmer i allmänhet brukar vara. Den har sina roliga stunder, persongalleriet är helt okej, lägstanivån ligger på en nivå som iaf är acceptabel, och den är ovanligt oförutsägbar för att vara den här genren. Men mest är det här ändå bara gammal skåpmat, och huvuddelen av skämten faller trots allt ganska platt
HerrNenne (Anmäl)   30/12 2017
Saknar lite tillfredsställande karaktärsutveckling och djupare porträtt. Men det är rätt kul för stunden.
Robkiller (Anmäl)   5/11 2017
Helt meningslös
simpa (Anmäl)   30/6 2017
Lite kul, ibland tom lite smådjup. Håller!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till How to Be Single
Se filmen