Hunter Killer

Originaltitel: Hunter Killer
Regissör:Donovan Marsh
Utgivningsår:2018

Om Hunter Killer:

En amerikansk ubåtskapten får i uppdrag tillsammans med Navy SEALs att rädda den ryska presidenten som har kidnappats.

Gerard Butler, Gary Oldman, Common, Michael Nyqvist, Linda Cardellini, Caroline Goodall, Toby Stephens, David Gyasi, Gabriel Chavarria, Ryan McPartlin, Carter MacIntyre, Zane Holtz, Taylor John Smith, Michael Trucco, Michael Gor, Alexander Diachenko

Jamie Moss, Arne Schmidt

Action, Thriller

Storbritannien, Kina, USA
Diskussioner om Hunter Killer  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hunter Killer (11 st)
Hanness (Anmäl)   16:48 13/6
Ologisk och usel. Ett riktigt USA runk.
Xeno (Anmäl)   22:15 28/5
Spännande ubåtsfilm med doft av 80-tal 😊
ilBrutto (Anmäl)   23:53 2/3
Alltså plågsamt dålig. Högljudd och gapig, efter 30 minuter skrattar jag högt
PeterTheW (Anmäl)   22:45 28/2
Ryser av välbehag (eller är det någon form av självförsvar när skämskudden ligger ända borta i dubbelsängen?) när mr Captain i ubåten utbrister "They're right on top of us!" varpå all besättning i bild stirrar rakt upp i taket som förvånade kycklingar med röntgensyn o ba typ "Phoo-kaaah?!"
Robkiller (Anmäl)   01:13 5/2
Ubåtsfilm som misslyckas med det enda en ubåtsfilm behöver göra, bli spännande. Men brukar gilla Butler så även här. Håller intresset uppe och ar väl ändå rätt ok i slutändan.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Hunter Killer