Husdjurens hemliga liv

Originaltitel: The Secret Life of Pets
Regissör:Chris Renaud, Yarrow Cheney
Utgivningsår:2016

Om Husdjurens hemliga liv:

Favorithusdjuret Maxs liv vänds upp och ner när hans ägare kommer hem med en ouppfostrad blandras som heter Duke. Efter en tids gnabb måste de dock lägga sina gräl bakom sig. En förtjusande vit kanin som heter Snöboll bygger en armé av övergivna husdjur och planen är att hämnas på alla glada husdjur och deras ägare. Detta är såklart något som Max och Duke måste stoppa.

Titel: Zootropolis
Regissör: Kyle Balda, Pierre Coffin
År: 2015
Genre: Komedi, Familjefilm
Minioner

Louis CK (röst), Eric Stonestreet (röst), Kevin Hart (röst), Jenny Slate (röst), Ellie Kemper (röst), Albert Brooks (röst), Lake Bell (röst), Dana Carvey (röst), Hannibal Buress (röst), Bobby Moynihan (röst), Steve Coogan (röst), Chris Renaud (röst)

Ken Daurio, Brian Lynch, Cinco Paul

Komedi, Animerad, Familjefilm, Äventyr

Japan, USA
Diskussioner om Husdjurens hemliga liv  (0 diskussioner)
Kommentarer om Husdjurens hemliga liv (42 st)
Zebulonm (Anmäl)   21:48 7/6
Helt okey.
Ful_fisk (Anmäl)   22/5 2018
Riktigt rolig film av skaparna bakom Dumma mig. Fann mig själv lite otippat skrattande högt ett flertal gånger. Storyn är dock väldigt standard; väldigt lånad från Toy Story och liknande filmer med väldigt få egna idéer, vilket i sin tur hindrar högre betygsnivåer. Men lätt en sevärd film med några riktigt fina toppar. Extraplus för en överraskande lyckad svensk dubbning med Erik Haag, Fredde Granberg med flera.
asasae (Anmäl)   1/4 2018
Lite söt ändå.
celec (Anmäl)   5/3 2018
Känns som det var för många kockar som gjorde den här soppan. Filmen är rolig emellan åt men storyn spretar hemskt. Tempo är väldigt stressigt och kan tänka mig att barn blir väldigt uppstressade av filmen.
Grillo (Anmäl)   13/1 2018
Gullig och smårolig men smått poänglös story med ett gäng plotholes.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Husdjurens hemliga liv