Betyg idag: 1 276 Besökare idag: 5 017

Originaltitel: I Am Michael
Regissör:Justin Kelly (I)
Utgivningsår:2015

Om I Am Michael:

Den kontroversiella sanna historien om gayaktivisten Michael Glatze som förkastar sin homosexualitet och blir en kristen pastor.

James Franco, Zachary Quinto, Emma Roberts, Charlie Carver, Avan Jogia, Daryl Hannah, Lesley Ann Warren, Jefferson Mays, Jan Maxwell, Ahna O'Reilly, Nick Rehberger, Leven Rambin, Kevin Cahoon, Blake Lee, Jacob Loeb, Daniel Polo, Evie Thompson, Devon Graye

Justin Kelly (I), Stacey Miller

Drama, Biografi

Diskussioner om I Am Michael  (0 diskussioner)
Kommentarer om I Am Michael (7 st)
Biberkolben (Anmäl)   08:44 19/6
Bibeln är en livsfarlig bok. LÄS DEN INTE, FÖR GUDS SKULL.
NoWireHangers (Anmäl)   17/9 2017
Intressant historia som är lite väl långsamt berättad. Historien fick inte heller någon riktig avslutning kändes det som.
Kayuzuzu (Anmäl)   12/7 2017
Intressant ämne men tyvärr är manuset väldigt basic och känns som att det är en skoluppsats om en känd person.
Tatty (Anmäl)   9/7 2017
Ganska bra film och intressant.
ebbaröd (Anmäl)   28/6 2017
Jag har som princip att inte betygsätta om jag inte sett klart filmen, hur dålig den är är. Det var länge sedan jag var så nära att bryta den principen.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till I Am Michael