I Am Mother

Originaltitel: I Am Mother
Regissör:Grant Sputore
Utgivningsår:2019

Om I Am Mother:

När mänskligheten drabbas av massutrotning blir en tonårig flicka uppfostrad av en moderlig droid, men när hon träffar en annan människa ställs hennes värld på ända.

Clara Rugaard, Hilary Swank, Luke Hawker, Tahlia Sturzaker, Jacob Nolan, Maddie Lenton, Hazel Sandery, Summer Lenton, Rose Byrne (röst)

Michael Lloyd Green

Thriller, Science Fiction

Australien
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om I Am Mother  (0 diskussioner)
Kommentarer om I Am Mother (9 st)
Engravadlax (Anmäl)   01:44 16/6
Habilt fram till slutet, som dessvärre inte är habilt någonstans.
Jockflake (Anmäl)   05:50 13/6
Något förutsägbar handling, inget direkt nyskapande. Men det är intressant och överlag välgjort. Helt klart sevärd sci-fi. Svag 4'a.
ShenLong (Anmäl)   21:01 12/6
helt ok sci-fi, blev varken besviken eller glatt överraskad. lite kul att se lite independent som inte är dåligt
Dangoh (Anmäl)   11:34 11/6
Mycket bra!
deswhip (Anmäl)   21:46 10/6
Mycket bra story och väl utfört. Saker och ting knyts ihop på slutet på ett väldigt bra sätt. Slutet är inte förutsägbart!!! Man måste verkligen se och ta in filmen ordentligt för att ha en chans att förstå den.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till I Am Mother