I Feel Pretty

Originaltitel: I Feel Pretty
Regissör:Abby Kohn, Marc Silverstein
Utgivningsår:2018

Om I Feel Pretty:

En helt vanlig kvinna som kämpar med dåligt självförtroende vaknar upp efter en huvudskada och tror att hon är den vackraste kvinnan i världen.

Amy Schumer, Michelle Williams, Tom Hopper, Rory Scovel, Adrian Martinez, Emily Ratajkowski, Aidy Bryant, Busy Philipps, Lauren Hutton, Sasheer Zamata, Angela Davis, Caroline Day, Anastagia Pierre Friel, Gia Crovatin, Olivia Culpo, Naomi Campbell

Abby Kohn, Marc Silverstein

Komedi

USA, Kina
Diskussioner om I Feel Pretty  (0 diskussioner)
Kommentarer om I Feel Pretty (14 st)
Canomia (Anmäl)   13:59 23/5
Michelle Wiliams är rolig i den här, själva premissen, not so much
Krille80 (Anmäl)   05:34 18/5
Amy Schumer är en framgångsrik stand-up-komiker. Jag älskar stand-up men jag fullständigt avskyr hennes stand-up. Fascinerande är dock att efter att sett henne som skådespelare i filmen "Trainwreck" och nu denna så inser jag hur mycket jag gillar henne som skådespelare. Jag gillar här också filmens koncept och hur man knyter ihop budskapet. Jag älskar dock att se fantastiska Michelle Williams i en roll som denna. Jag har aldrig sett henne i en roll som detta.
Bumbi78 (Anmäl)   05:40 22/4
Snyggaste tjejen i filmen är helt klart Schumer - och hon slår i skallen och tycker hon är snygg(?) Lättsamt med ett sliskigt budskap och lätta komiska poänger.
dafreakish (Anmäl)   21:42 22/2
Schumer och Scovel bär upp denna fina komedi som ett härligt par med bra kemi. I övrigt är den en rolig liten glimt i ögat som tyvärr brer på med moralkakor och övertydligheter när grundstoryn är ganska bra. Svag trea som räddas tack vare bra komisk tajming rakt igenom.
haajen (Anmäl)   19:48 6/1
Börjar ok men sedan blir det bara sämre och sämre, inget minnesvärt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till I Feel Pretty