I Love You, Beth Cooper

Originaltitel: I Love You, Beth Cooper
Regissör:Chris Columbus
Utgivningsår:2009

Om I Love You, Beth Cooper:

En nördig avskedstagare på studenten förklarar sin kärlek för den hetaste och mest populära tjejen i skolan, Beth Cooper, mitt under sitt tal på studenten. Till sin förvåning dyker Beth upp utanför hans dörr samma kväll och hon bestämmer sig för att ge honom den bästa natten i hans liv.
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: Superbad
Regissör: Greg Mottola
År: 2007
Supersugen

Paul Rust, Hayden Panettiere, Jack Carpenter, Lauren London, Lauren Storm, Shawn Roberts, Jared Keeso, Brendan Penny, Marie Avgeropoulos, Josh Emerson, Alan Ruck, Cynthia Stevenson, Andrea Savage, Pat Finn, Anna Mae Wills, Anja Savcic

Larry Doyle

Komedi

Kanada, USA
Diskussioner om I Love You, Beth Cooper  (0 diskussioner)
Kommentarer om I Love You, Beth Cooper (60 st)
yrkeschaufföre (Anmäl)   05:21 6/1
Okej, det är lite konstigt å placera en 28-åring i rollen, det måste finnas mååånga 18-20-åringar som hade funkat perfekt? men själva filmen är rolig och trevlig tycker jag, den är utflippad men det är ändå gott om överraskningar.
deswhip (Anmäl)   2/7 2017
Huvudrollen är hopplöst felcastad. Förutom talet i starten var resten av filmen också rätt så usel. Den känns amatörmässig.
zallaxx (Anmäl)   14/3 2017
Hade några lol-moment :) Kanske lutar mot en svag 4a
Tatty (Anmäl)   11/9 2016
Ganska fjantig film som känns lite tråkig och dryg. Kanske lite grann kul men annars icke.
wasteoftime (Anmäl)   27/6 2016
Jag måste börja med att ställa frågan - för vem är den här filmen gjord? Hade det varit en barnfilm så hade ju flertalet av de ologiska och urdumma sakerna funkat fint, men det är det ju uppenbarligen inte. Det här kan vara den rörigaste smörjan jag sett utsmetad på en filmduk. Det är fruktansvärt, från början till slut. Med en huvudrollsinnehavare som ser ut(och är) i 30års åldern, klyschor travade så högt på varandra att man inte tror att det är sant, och forcerat, dåliga scener om vartannat. Nä, fy fanken. Det var för filmer som den här som SH-skalan kom till, och den här klockar in på 48,3 på den. Helvete.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till I Love You, Beth Cooper