iBoy

Originaltitel: iBoy
Regissör:Adam Randall
Utgivningsår:2017

Om iBoy:

Tonårige Toms värld går i spillror efter en våldsam sammandrabbning, då fragment av hans sönderslagna smartphone hamnar i hans huvud. När han vaknar upp ur sin koma har han fått märkliga superkrafter.

Titel: The English Teacher
Regissör: Richard Levine
År: 2010
Genre: Drama, Komedi
Every Day

Bill Milner, Maisie Williams, Miranda Richardson, Rory Kinnear, Jordan Bolger, Charley Palmer Rothwell, Armin Karima, McKell David, Shaquille Ali-Yebuah, Aymen Hamdouchi, Leon Annor, Petrice Jones, Cameron Jack, Oliver Coopersmith, Lucy Thackeray

Joe Barton

Action, Kriminalare, Thriller, Science Fiction

Storbritannien
Diskussioner om iBoy  (0 diskussioner)
Kommentarer om iBoy (12 st)
zallaxx (Anmäl)   00:48 6/1
Jaru.. Den har sina plotthål och teknik är magi.
supermancover (Anmäl)   18/10 2017
Väldigt stark tvåa då både Williams och Milner är väldigt bra. Dock, som andra också nämnt, är den onödigt ologisk och bara...onödig stor del av tiden. Gillar också att engelsmännen är så bra på att visa rå miljö. Det bidrar till det bättre, men det blir nog ändå inte mer än en riktigt stark tvåa.
Körsbär (Anmäl)   17/10 2017
Det funkar, potentialen finns ju där, helt klart. Men till o från så blir den helt banalt ologisk, vilket sänker betyget drastiskt.
chriistianvest (Anmäl)   23/6 2017
Både Bill Milner och Maisie Williams är helt suveräna i den här filmen. Väldigt intressant är den också, men tragisk och hemsk förstås.
annchen81 (Anmäl)   9/3 2017
Filmen hamnar någonstans mittemellan verklighet och fantasi, vilket jag inte trivs med. Det gör att jag stör mig på overkliga händelser i något i övrigt verkligt. Jag får heller ingen connection med karaktärerna. Den funkar, men inte så mycket mer. Ligger mellan 2 och 3.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till iBoy