Ice Cream Man

Originaltitel: Ice Cream Man
Regissör:Paul Norman
Utgivningsår:1995

Om Ice Cream Man:

När Gregory var liten såg han sin far, "Glasskungen", bli mördad av maffian. Som vuxen, efter många år på mentalsjukhus, arbetar han som glassbilsförare. Tyvärr verkar han inte ha blivit lite frisk, utan mördar folk och maler ner dem i glassen. Men polisen anar inget, så nu är det upp till några ungar att stoppa honom.

Titel: Väktarens hämnd
Regissör: Guy Magar
År: 1992
Genre: Thriller, Skräck
Stepfather III

Clint Howard, Justin Isfeld, Anndi McAfee, JoJo Adams, Mickey LeBeau, Sandahl Bergman, Andrea Evans, Steve Garvey, Olivia Hussey, David Warner, Lee Majors II, Jan-Michael Vincent, Stephanie Champlin

Sven Davison, David Dobkin

Komedi, Skräck

Mr Ice Cream Man
Diskussioner om Ice Cream Man  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ice Cream Man (4 st)
DrJW (Anmäl)   10/12 2017
En "så dålig att den är bra"-rulle och Clint Howard gör faktiskt så gott han kan och han gör den här sevärd trots att den här är inte så bra egentligen. Dem gjorde en Kickstarter-kampanj till en uppföljare 2014 som tyvärr aldrig blev och Howard var även tänkt att reprisera sin roll igen. Hade faktiskt vilja se den, men de var en stor chans att den hade nog blivit sämre än den första och är även säker på att cgi:en hade varit riktig dålig.
PsiPhorce (Anmäl)   29/3 2012
ja, den funkar.
O´Reilly (Anmäl)   20/9 2011
Finns på Youtube. Härligt corny!
The Phantom (Anmäl)   31/3 2007
vill se.