If I Stay

Originaltitel: If I Stay
Regissör:R J Cutler
Utgivningsår:2014

Om If I Stay:

17-åriga Mia Hall står inför vad hon tror är sitt livs viktigaste beslut. Ska hon följa sina musikaliska drömmar och ansöka till Juilliard eller ska hon följa sitt hjärta och stanna hos sitt livs kärlek? Alla valmöjligheter kastas dock omkull när hon finner sig i en allvarlig bilolycka, med sitt liv hängandes på en skör tråd.

Titel: A Little Bit of Heaven
Regissör: Michael Sucsy
År: 2012
Genre: Drama, Romantik
Älska mig igen

Chloë Grace Moretz, Jamie Blackley, Mireille Enos, Joshua Leonard, Jakob Davies, Liana Liberato, Stacy Keach, Gabrielle Rose, Lauren Lee Smith, Arielle Tuliao, Chelah Horsdal, Aisha Hinds, Christine Willes, Gabrielle Cerys Haslett, Willa Milner

Shauna Cross

Drama, Romantik, Fantasy

Diskussioner om If I Stay  (0 diskussioner)
Kommentarer om If I Stay (30 st)
idaho1981 (Anmäl)   14/7 2018
Lite för smörig film för min smak med lite väl förutsägbar. Ok skådespeleri och en del underhållande scener, men 8nger jag kommer minnas, svag tvåa,
Stygga-Vargen (Anmäl)   12/11 2016
Tycker det här är en av de bättre filmerna som gjorts på senare år. Det är ett ganska intressant och spännande drama med väldigt bra skådespelare och mycket bra musik.
GinNTonic (Anmäl)   4/11 2016
Filmen har en del brister, men Chloe är bra och jag blir berörd.
Robodan (Anmäl)   28/10 2016
Det fanns en story där, en fin o h smärtsam sådan, men jag tycker den slarvas bort
asasae (Anmäl)   15/10 2016
En fin film och tårarna rann konstant och oavbrutet. En lättnad när filmen tog slut... Den får högt betyg för att den berörde och var vacker. Men var jobbig att se.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till If I Stay
Se filmen