Immortal Combat

Originaltitel: Immortal Combat
Regissör:Dan Neira
Utgivningsår:1994

Om Immortal Combat:

John Kellers kollega mördas och nu ger sig han och hans japanskfödda polispartner iväg för att finna mördarens ursprung. Sökandet tar dem till en ö där de experimenterar med människor för att förvandla dem till mördarmaskiner.

Sonny Chiba, Roddy Piper, Meg Foster, Deron McBee, Tommy 'Tiny' Lister, Woon Young Park, Lara Steinick, Roger Cudney, Kim Morgan Greene

Robert Crabtree, Dan Neira

Action, Äventyr

Resort to Kill

Mexiko, USA
Diskussioner om Immortal Combat  (0 diskussioner)
Kommentarer om Immortal Combat (4 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   22/11 2013
Typisk lågbudgetaction. Snygga fightscener och absolut inget annat. De skådespelare som inte är träiga spelar istället över så det sprutar ur öronen på dem. Detta är helt enkelt inte särskilt bra, men funkar, tack vare fighterna, som en stunds hjärnlös förströelse.
Grillo (Anmäl)   22/11 2012
Det enda bra med filmen var fightscenerna, resten otroligt taffligt och tråkigt... Förutom möjligen för ondingen som såg ut som en uppumpad E-Type och överspelade som en galning...
Poffo (Anmäl)   18/2 2008
Oj, Sonny Chiba och Roddy Piper. Låter som en helt fantastisk kombination.
Bomkia (Anmäl)   4/2 2008
Inte alls särskilt bra, trälig rulle där de enda riktiga ljuspunkterna är actionsekvenserna och främst då herr Chiba. 2--