Ghostland

Originaltitel: Incident in a Ghost Land
Regissör:Pascal Laugier
Utgivningsår:2018

Om Ghostland:

Under den första natten i huset hon just ärvt konfronteras en tvåbarnsmamma med mordiska inkräktare och tvingas slåss för sina döttrars liv. Sexton år senare återförenas döttrarna i huset.

Crystal Reed, Mylène Farmer, Anastasia Phillips, Emilia Jones, Taylor Hickson, Kevin Power, Rob Archer, Mariam Bernstein, Alicia Johnston, Ernesto Griffith, Adam Hurtig, Denis Cozzi, Sharon Bajer, Tony Braga, Paul Titley

Pascal Laugier

Drama, Thriller, Skräck, Mysterium

Frankrike, Kanada
Diskussioner om Ghostland  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ghostland (9 st)
Kriffot (Anmäl)   22/12 2018
Njä. Trista twistar.
Robkiller (Anmäl)   13/10 2018
Blir rätt snabbt tråkig, sedan går det bara utför.
Benisakura (Anmäl)   12/10 2018
En rysare som faktiskt har en någorlunda intressant story är helt klart uppfriskande. Kan tycka att filmen ibland blir lite väl skrikig istället för att spela på spänning men en stabil rysare är det helt klart.
Hanness (Anmäl)   24/9 2018
Ännu en skitrulle, så löjligt att en utav karaktärerna har en styrka som för självaste Karelin att blekna. Om man tror på fysikens lagar kommer man få sig en snyting.
martingo89 (Anmäl)   2/9 2018
Helt värdelös. Praktiskt taget ingen handling över huvud taget, bara 1,5 timme av misshandel och tortyr. Totalt meningslös.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Ghostland