Betyg idag: 3 666 Besökare idag: 10 665

Originaltitel: Inferno
Regissör:Ron Howard
Utgivningsår:2016

Om Inferno:

Efter att ha vaknat upp på ett sjukhus i Florens utan minne av vad som hänt de senaste dagarna upptäcker Robert Langdon plötsligt att han är en måltavla. Med hjälp av doktor Sienna Brooks och sin kunskap om symboler försöker Langdon att fly samtidigt som han försöker lösa den mest invecklade gåtan han någonsin har stött på.

Titel: Änglar och demoner
Regissör: Kyle Dean Jackson
År: 2005
Genre: Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium
Chasing Ghosts

Tom Hanks, Felicity Jones, Omar Sy, Irrfan Khan, Sidse Babett Knudsen, Ben Foster, Ana Ularu, Ida Darvish, Paolo Antonio Simioni, Alessandro Grimaldi, Fausto Maria Sciarappa, Robin Mugnaini, Paul Ritter, Vincenzo Tanassi, Alessandro Fabrizi

David Koepp

Drama, Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr, Mysterium

USA, Ungern
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Inferno  (0 diskussioner)
Kommentarer om Inferno (32 st)
siggelund (Anmäl)   22:46 18/1
Sevärd. Knappt.
Totenkopf (Anmäl)   20:05 18/1
Nej, tyvärr så var det en riktigt seg historia, den är långt ifrån den första i spänning.
Barneyk (Anmäl)   14:22 18/1
Da Vinci-trilogin har aldrig riktigt gripit tag i mig men jag gillar ändå grejen lite och det är ju klurigt (även dumt) och snygga miljöer och så. Här känns det dock väldigt krystat att få in Robert Langdons kunskaper i ett slags terroristdrama.
erik.p (Anmäl)   11:37 14/1
Klockren trea. Stabila hantverk, lite lagom spännande.
supermancover (Anmäl)   05:11 14/1
Väldigt svag trea. Blev extremt besviken på denna filmen faktiskt. Många händelser i filmen som inte makear sense över huvud taget + att jag är trött på hollywood-slut.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Inferno