Infestation

Originaltitel: Infestation
Regissör:Kyle Rankin
Utgivningsår:2009

Om Infestation:

En slöfock vaknar och finner sig själv fast i ett nät av något slag. Han inser snart att världen har tagits över av enorma utomjordiska insekter. Han väcker en grupp av främlingar och tillsammans slåss de för att överleva.
Se filmen på CDON

År: 2002
Genre: Komedi, Action, Skräck, Science Fiction
Eight Legged Freaks - Jättespindlarna anfaller
Titel: Myrorna anfaller!
Originaltitel: Legion of Fire: Killer Ants!
Regissör: Jim Charleston, George Manasse
Regissör: Frank Marshall
År: 1990
Genre: Komedi, Thriller, Skräck
Imse vimse spindel

Chris Marquette, Brooke Nevin, Deborah Geffner, Linda Park, Bru Muller, Kinsey Packard, Efram Potelle, Dale R Simonton, Ray Wise, Diane Gaeta

Kyle Rankin

Komedi, Action, Skräck

Diskussioner om Infestation  (0 diskussioner)
Kommentarer om Infestation (46 st)
todape (Anmäl)   7/8 2015
Lite smått skön och underhållande, men hade behövts ett bättre manus framför allt för att kunna nå upp till en godkänd nivå. 3/10
Metheuz (Anmäl)   22/10 2012
Småfula specialeffekter, särskilt i slutet, samt en rätt trist skara skådespelare där fattigmans-Shia LaBeouf i huvudrollen nog var tråkigast av dom alla. Dåligt slut var det på filmen också.
vonadel (Anmäl)   15/9 2012
Hade inga höga förväntningar på denna direkt, och då brukar man kunna bli positivt överraskad ibland. Tyvärr blev jag väl inte det av denna direkt. Brukar kunna tycka att genren är ganska rolig, men åter igen, denna gjorde mig inte så glad. Tycker det var hyfsat bra cgi, men dålig design.
dafreakish (Anmäl)   10/9 2012
Småroligt, dumt och fult men ändå en film som inte tar sig själv på så stort allvar vilket faktiskt hjälper den. Man dör inte av uttråkning i alla fall.
Gordyal (Anmäl)   28/4 2012
Lite för charmlös och bitvis förvånansvärt seg. (4+/15)
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Infestation