Insidious: The Last Key

Originaltitel: Insidious: The Last Key
Regissör:Adam Robitel
Utgivningsår:2018

Om Insidious: The Last Key:

Vi möter återigen Parapsykologen Dr. Elise Rainier när hon nu står inför sitt livs mest rysliga och personliga fall där hon själv blir hemsökt i sitt familjehem.

Lin Shaye, Leigh Whannell, Angus Sampson, Kirk Acevedo, Caitlin Gerard, Spencer Locke, Josh Stewart, Tessa Ferrer, Aleque Reid, Ava Kolker, Pierce Pope, Bruce Davison, Javier Botet, Marcus Henderson, Amanda Jaros, Hana Hayes, Thomas Robie

Leigh Whannell

Thriller, Skräck, Mysterium

Insidious 4

Kanada, USA
Diskussioner om Insidious: The Last Key  (0 diskussioner)
Kommentarer om Insidious: The Last Key (13 st)
Djason (Anmäl)   16:57 11/5
Mest billiga jump-scares men filmen har också några sköna scener som är skrämmande. en svag 3:a tycker jag allt filmen är värd.
haajen (Anmäl)   4/12 2018
Svag tvåa, den är mest trist och krystad. Shaye och designen på Keyface räddar betyget.
ToddDowney (Anmäl)   17/11 2018
Detta är nog den filmen i serien som var tråkigast och kolla igenom. Väldigt många karaktärer som bara slängs in kors o tvärs. Det som höjde betyget en liten del är just slutet som, som gör att allt går i en full cirkel. Hoppas inte på fler nu, då denna inte alls levde upp till föregångarna.
Halofreak92swe (Anmäl)   15/11 2018
Helt okej men inte alls så läskig som jag förväntat mig. Svag 3.
Bumbi78 (Anmäl)   28/10 2018
Modern rysare och trött uppföljare. Full av billiga jump-scares och oväntat blek. Kanske kul att se om man är bekant med tidigare Insidious.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Insidious: The Last Key