Instant Family

Originaltitel: Instant Family
Regissör:Sean Anders
Utgivningsår:2018

Om Instant Family:

När Pete och Ellie bestämmer sig för att skaffa familj vill de göra det genom adoption. De får träffa en syskontrio bestående av bland annat en rebellisk 15-åring och över en natt går de från noll barn till tre. Nu måste Pete och Ellie, under hysteriska former, snabbt lära sig att vara föräldrar med förhoppningen om att snart bli en familj. Historien är inspirerad av regissören Sean Anders verkliga liv.

Mark Wahlberg, Rose Byrne, Isabela Moner, Gustavo Quiroz, Julianna Gamiz, Octavia Spencer, Tig Notaro, Tom Segura, Allyn Rachel, Britt Rentschler, Jody Thompson, Margo Martindale, Julie Hagerty, Michael O'Keefe, Joan Cusack, Gary Weeks, Andrea Anders

Sean Anders, John Morris

Drama, Komedi

Diskussioner om Instant Family  (0 diskussioner)
Kommentarer om Instant Family (6 st)
Barneyk (Anmäl)   14:30 11/5
Gillar vissa delar, hatar andra. Humorn är för det mesta inte alls i min smak och tråkamerikanska värderingar blir ofta smått vämjeligt. Men den är också lite fin och småkul på sina ställen. Rätt svag tvåa.
Sture Stenhög (Anmäl)   17:55 7/5
Ännu en standardkomedi. Den vill driva lite med ängslig pk-medelklass, men den gör det så tamt att den mest bara känns ängslig själv. Historien har förstås setts förut, med den skillnaden att man här väljer att skämta bort allting istället för att utforska de teman man tar upp. Humorn är, med vissa enstaka undantag, usel överlag. Mark Wahlberg lyckas vara ännu sämre än vanligt, men mest pinsam är Julie Hagerty. Men den är väl åtminstone inte sämre än vad man förväntar sig att sådana här filmer ska vara
foppa99 (Anmäl)   20:34 27/2
Funkar. Lite larvig, men rolig o berör väldigt viktiga frågor på ett bra/smart sätt.
DIProgan (Anmäl)   04:57 25/2
Den ovanliga kombinationen att både va quirky, förenklad och ändå ha hjärta vilket gör betyget svårt.
abnormal (Anmäl)   08:45 22/2
Småmysig och smårolig, men påverkar aldrig ordentligt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Instant Family