Betyg idag: 1 043 Besökare idag: 6 523

Originaltitel: Inte flera mord
Regissör:Peter Schildt
Utgivningsår:2013

Om Inte flera mord:

Det nygifta paret Puck och Einar åker till Einars hembygd för att få sig en lugn och skön semester. De har med sig Pucks far, professor Johannes Ekstedt, som följt med på ett villkor: Inte flera mord! Men knappt har solen gått upp förrän de upptäcker att det ligger ett lik på gräsmattan nere vid ån, med pappa Johannes egyptiska papperskniv stucken djupt i bröstet.

Titel: Kung liljekonvalje av dungen
Regissör: Stephan Apelgren
År: 2015
Genre: Kriminalare, Thriller, Mysterium
Beck - Sjukhusmorden

Tuva Novotny, Linus Wahlgren, Ola Rapace, Julia Sporre, Karl Linnertorp, Niklas Falk, Maria Kulle, Mats Blomgren, Sara Jangfeldt, Martin Eliasson, Fredrik Dolk, Anna Wallander, Alexandra Zetterberg, Ylva Ekblad, Stina Ekblad, Lottie Ejebrant

Jonna Bolin-Cullberg, Charlotte Orwin

Drama, Kriminalare, Thriller

Inte fler mord

Sverige
Diskussioner om Inte flera mord  (0 diskussioner)
Kommentarer om Inte flera mord (13 st)
Muskelkungen (Anmäl)   00:18 6/6
Slår till med en generös trea för den mysiga "svensk Morden i Midsomer"-känslan.
Gigi1943 (Anmäl)   12/11 2014
Något bättre än de två första, men bara svagt. Miljön är nästan "gosig" men visst skulle det vara bättre om det inte blev så många mord ... känns lite i överkant.
Djason (Anmäl)   10/11 2014
Ganska seg tillställning där man tillslut inte riktigt bryr sig om vilken som är mördaren. Tuva Novotny är dock ett a ämne och jag kan förstå varför hon även har fått en del internationella roller.
Krille80 (Anmäl)   21/10 2014
De två tidigare filmatiseringar av Maria Langs pusseldeckare har haft rätt ordinära historier men mordhistorierna har aldrig varit tråkiga. Denna gång så har jag dock svårt att engagera mig. En godkänd film men inte mycket mer. 2+
ptmaximus (Anmäl)   27/7 2014
Bra film