Intermedio

Originaltitel: Intermedio
Regissör:Andrew Lauer
Utgivningsår:2005

Om Intermedio:

Fyra tonåringar undersöker några gamla gruvgångar vid gränsen mellan Mexiko och Kalifornien. De blir fast i tunneln och upptäcker snart att de inte är ensamma.

Edward Furlong, Steve Railsback, Cerina Vincent, Amber Benson

Kraig Wenman

Thriller, Skräck

The In Between, Dead and Dying

Diskussioner om Intermedio  (0 diskussioner)
Kommentarer om Intermedio (4 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   9/2 2014
En fullständigt meningslös film. Usla skådespelare överlag, flortunt manus, taskigt foto och inte en tillstymmelse till spänning eller drama. Ett fullständigt slöseri med tid.
Intro (Anmäl)   25/2 2010
Inte ens värd att kolla på -.-
Bomkia (Anmäl)   10/6 2007
Vafan? Usla skådespelare springer runt i mörka tunnlar och blir mördade en efter en på otroligt tråkiga sätt. Det bästa är att en är på kryckor och ÄNDÅ gick med på att smuggla knark i en knagglig underjordisk tunnel... 1a.
stark (Anmäl)   31/7 2005
Okej, jag ska väl erkänna att filmen inte ens lät bra när jag läste handlingen. Men vad gör man inte när man har tråkigt? Hursomhelst, uselt skådespeleri, värdelös story och katastrofalt manus. Move along, nothing to see here.