Into the Storm

Originaltitel: Into the Storm
Regissör:Steven Quale
Utgivningsår:2014

Om Into the Storm:

När en rekordstor tornadostorm driver in över en småstad i Oklahoma söker de flesta skydd så snabbt de kan. Några av stadens invånare och en grupp professionella stormjägare befinner sig dock i stormens väg och dokumenterar händelserna med mer eller mindre avancerad kamerautrustning.

Titel: Twister
Regissör: Daniel Lusko
År: 2013
Genre: Action, Science Fiction
500 MPH Storm

Richard Armitage, Matt Walsh, Sarah Wayne Callies, Nathan Kress, Max Deacon, Alycia Debnam-Carey, Arlen Escarpeta, Jeremy Sumpter, Lee Whittaker, Kyle Davis, Jon Reep, Scott Lawrence, David Drumm, Brandon Ruiter

John Swetnam

Action, Thriller

Recension Into the Storm

- ehansi sätter betyg 2 och skriver:
Genom karaktärernas kameralinser bjuder "Into the Storm" med publiken rakt in i stormens öga. Steven Quale står bakom filmen som skildrar vad ett gäng tornados kan göra med en stad och dess invånare – på mycket kort tid. En katastroffilm om naturens vilda krafter känns ganska så passande i dessa dagar, då hela Sverige tycks vara ur balans efter en extrem hetta såväl åskväder och skyfall. I "Into...

Recension av Into the Storm - Läs hela!

Diskussioner om Into the Storm  (0 diskussioner)
Kommentarer om Into the Storm (52 st)
Barneyk (Anmäl)   15:47 16/4
Styltiga, platta karaktärer gör saker jag inte bryr mig in i en styltig och platt film. Tråkigt spektakel för den delen också. Inte usel, men dålig.
ThePatient (Anmäl)   27/8 2018
Lämpligt enkel, flera bra idéer och duktiga skådespelare, och kanske framför allt fantastiska stormscener. Bra!
Jamesa (Anmäl)   29/10 2017
Gick inte se färdigt.
Dream (Anmäl)   28/10 2017
Bra effekter räddar tyvärr inte denna korsning av "American Pie vs 2012" historia! Detta är trist och mediokert.
KyLLo (Anmäl)   28/10 2017
En småunderhållande katastroffilm med bra specialeffekter. Lätt att svepas med.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Into the Storm
Se filmen