Into the Sun

Originaltitel: Into the Sun
Regissör:mink
Utgivningsår:2005

Om Into the Sun:

Travis Hunter är en före detta CIA-agent som får den svåra uppgiften att finna en japansk guvernörs mördare. Vad Travis inte vet är dock att mordet på regeringsmannen bara är första steget i en rad våldsamma handlingar. Männen som ligger bakom det brutala dådet är nämligen medlemmar i den ökända gangsterorganisationen Yakuza.

Titel: Out of Reach
År: 2009
Genre: Action
Film nr.: 71941
Driven to Kill

Steven Seagal, Matthew Davis, Takao Ôsawa, Ken Lo, William Atherton, Eddie George, Daisuke Honda, Chiaki Kuriyama, Juliette Marquis, Kosuke Toyohara, Akira Terao, Eve Masatoh, Kanako Yamaguchi, Pace Wu

Steven Seagal, Joe Halpin, Trevor Miller

Action, Thriller

Recension Into the Sun

- RasmusOrsén sätter betyg 1 och skriver:
Actionfilm med Steven Seagal av den engelske actionregissören Mink. En film med råpumpad action. Perfekt för den som bara fill se actionscener. Travis Hunter (Steven Seagal) får i uppdrag att oskadligöra den nya ledaren i den japanska Yakuzan, Kuroda (Takao Osawa) . Han återvänder till sina barndomskvarter i Tokyo då det också är där Yakuzan har sitt högsäte. Med hjälp av sitt katanasvärd och sina...

Recension av Into the Sun - Läs hela!

Diskussioner om Into the Sun  (0 diskussioner)
Kommentarer om Into the Sun (58 st)
JeremyClarkson (Anmäl)   27/3 2014
Ibland pratar de engelska och ibland pratar de japanska och dessa val av språk för stunden följer inte någon som helst logik.
Hanness (Anmäl)   12/1 2014
Helt OK om man gillar Steven Seagal, annars avråder jag starkt att se den.
RichardEk (Anmäl)   24/7 2013
Förvirrande likt hans tidigare filmer under hans skådespelarkräftgång under 2000-talet. Åter igen spelar Seagal västerlänningen som kan mer om Japan än japanerna själva och åter igen blir han förälskad i en till synes mycket yngre kvinna. Åter igen är skådespelarregistret snävt och stand-in:en många. Actionscenerna, i synnerhet de med katana, är dock förhållandevis sevärda, eller i varje fall brutala nog för att man ska sätta sig upp i soffan.
G-Zus (Anmäl)   24/8 2011
Av seagalrullar var den här klockren! 90 min av Steven Seagal som trycker ner sin feta dase i halsen på en för att visa who's the mayne!
SHAAWW (Anmäl)   28/9 2010
Sjukt dålig.