IO

Originaltitel: IO
Regissör:Jonathan Helpert
Utgivningsår:2019

Om IO:

En tonårstjej som är en av de sista överlevande på jorden försöker desperat att rädda sin förgiftade planet innan den sista rymdfärjan till rymdkolonin avgår utan henne.

Margaret Qualley, Anthony Mackie, Danny Huston, Teagan Johnson

Clay Jeter, Charles Spano, Will Basanta

Drama, Romantik, Äventyr, Science Fiction

IO: Last on Earth

Diskussioner om IO  (0 diskussioner)
Kommentarer om IO (12 st)
mammene (Anmäl)   16:49 27/2
Långsam katastroffilm, det passar mig. I stället för utåtagerande så blir det mer inåtagerande och vad som det resulterande i. Både skrämmande och fascinerande när Sam vistas i en död värld.
Christofer (Anmäl)   15:53 19/2
Knepigt film. Å ena sidan fascinerande och vacker men å andra sidan rätt seg och händelsefattig. Var beredd att sätta en tvåa innan slutscenen som lyfte det hela i mina ögon och gav det ett helt annat djup. Även den fina ljudsättningen höjde stämningen hela vägen.
Mysharry (Anmäl)   23:50 15/2
Fast så dålig var den inte, det finns bara så många bättre, i samma genre.
Mysharry (Anmäl)   23:45 15/2
Egentligen älskar jag den här typen av filmer, men jag var kanske inte på humör idag. För den här lyfte aldrig för mig. Kanske var det känslan av lågbudget i scenografin. Kanske var det bristen på glöd i samspelet mellan Qualley och Mackie. Eller kanske bara bristen på glöd, i hela filmen? Fsdt
Halofreak92swe (Anmäl)   20:58 10/2
Sömnpiller. Alldeles för seg och händelselös för att fånga mitt intresse.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till IO