Isn't It Romantic

Originaltitel: Isn't It Romantic
Regissör:Todd Strauss-Schulson
Utgivningsår:2019

Om Isn't It Romantic:

En ung kvinna som tappat tron på kärleken finner sig plötsligt fångad i en romantisk komedi.

Rebel Wilson, Liam Hemsworth, Adam Devine, Priyanka Chopra, Betty Gilpin, Brandon Scott Jones, Jennifer Saunders, Alex Kis, Jay Oakerson, Rao Rampilla, Zach Cherry, Sandy Honig, Rosemary Howard, Ray Anthony Thomas, Hugh Sheridan

Erin Cardillo, Dana Fox, Katie Silberman

Komedi, Romantik, Fantasy

Diskussioner om Isn't It Romantic  (0 diskussioner)
Kommentarer om Isn't It Romantic (12 st)
idaho1981 (Anmäl)   13:28 9/7
Väntade mig så mycket mer med Wilson i huvudrollen och idéen som är rätt rolig, men det blir bara löjligt och klichéerna hopar sig.
Robkiller (Anmäl)   21:00 28/5
Huvudrollsinnehavaren är riktigt jobbig... och filmen... helt meningslös
Krille80 (Anmäl)   05:36 18/5
Jag fullständigt älskar den första halvan av denna filmen. På det sätt man parodierar romcom-genren är underbart och med massor av skämt hela tiden. Tyvärr, för min del, så kör man inte detta konceptet hela vägen utan in i andra halvan så rör sig filmen mer in i genren man parodierat. Rebel Wilson och Adam Levine är väldigt sevärda medan jag har desto svårare för Priyanka Chopra och Liam Hemsworth. Jag föredrar hans storebror Chris Hemsworth(Thor) på vita duken alla dagar i veckan.
TheHorrorfan (Anmäl)   14:50 31/3
Helt okej för den här typen av film.
Barneyk (Anmäl)   10:07 30/3
En positiv överraskning! Visst är den inte jättebra men den driver på ett kul sätt med många klyschor och den är väldigt snygg med sina färger och sin lekfulla musikal-stil. Även om det är ganska platt och grunt utan så mycket engagemang så gillar jag budskapet och poängen och jag blev faktiskt riktigt rörd i slutet. Rebel Wilson har karisma och kemin med Devine är bra. En ganska klar men inte stark trea!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Isn't It Romantic