Isn't It Romantic

Originaltitel: Isn't It Romantic
Regissör:Todd Strauss-Schulson
Utgivningsår:2019

Om Isn't It Romantic:

En ung kvinna som tappat tron på kärleken finner sig plötsligt fångad i en romantisk komedi.

Rebel Wilson, Liam Hemsworth, Adam Devine, Priyanka Chopra, Betty Gilpin, Brandon Scott Jones, Jennifer Saunders, Alex Kis, Jay Oakerson, Rao Rampilla, Zach Cherry, Sandy Honig, Rosemary Howard, Ray Anthony Thomas, Hugh Sheridan

Erin Cardillo, Dana Fox, Katie Silberman

Komedi, Romantik, Fantasy

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Isn't It Romantic  (0 diskussioner)
Kommentarer om Isn't It Romantic (9 st)
TheHorrorfan (Anmäl)   14:50 31/3
Helt okej för den här typen av film.
Barneyk (Anmäl)   10:07 30/3
En positiv överraskning! Visst är den inte jättebra men den driver på ett kul sätt med många klyschor och den är väldigt snygg med sina färger och sin lekfulla musikal-stil. Även om det är ganska platt och grunt utan så mycket engagemang så gillar jag budskapet och poängen och jag blev faktiskt riktigt rörd i slutet. Rebel Wilson har karisma och kemin med Devine är bra. En ganska klar men inte stark trea!
Starlette (Anmäl)   22:58 21/3
BarryHero (Anmäl)   13:36 20/3
Rolig och originell och Rebel Wilson är faktiskt sympatisk och gillbar i sin huvudroll. Kul parodi av typiska romcoms. Sevärd Netflix-film.
Mikael602 (Anmäl)   22:30 3/3
Gullig, men ganska dåligt skådespel
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Isn't It Romantic