Betyg idag: 1 889 Besökare idag: 5 741

Originaltitel: I.T.
Regissör:John Moore (I)
Utgivningsår:2016

Om I.T.:

En framgångsrik affärsman upptäcker att en nyanställd IT-tekniker på hans företag är en farlig galning som är ute efter honom och hans familj.

Pierce Brosnan, James Frecheville, Anna Friel, Stefanie Scott, Michael Nyqvist, Jason Barry, Clare-Hope Ashitey, Adam Fergus, David McSavage, Jay Benedict, Brian F Mulvey, Austin Swift, Melissa Veszi, Fionn Walton, Eric Kofi-Abrefa, Bruce Johnson

Dan Kay, William Wisher Jr

Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Irland, Frankrike, USA
Filmnummer: 119462
Diskussioner om I.T.  (0 diskussioner)
Kommentarer om I.T. (5 st)
Djason (Anmäl)   09:58 1/12
Bättre än väntat trots att handlingen inte är nyskapade på något sätt. Bra skådespeleri där Brosnan drar på med dialekten ordentligt.
Christofer (Anmäl)   15:41 29/9
Rätt hyfsat, även om det inte var utan logiska luckor kring vissa detaljer. Nyqvist kändes väl en aning tveksamt castad, men annars var det en smula bättre än väntat faktiskt.
Stygga-Vargen (Anmäl)   01:16 27/9
Den här filmen var faktiskt över förväntan. Spännande film med bra skådespelare. Enda minuset är väl att den är lite seg i början men när den väl har kommit igång så händer det saker hela tiden.
Tim Buckley (Anmäl)   21:20 23/8
(Rek 1a) Underhållande thriller med snygg yta och helt ok skådespeleri. Egentligen en 2a. Men tack vare Pierce och att jag är svag för steril lyx så blir det en 3a.
hakuna (Anmäl)   22/9 2016
Längesen jag såg en film utan att kolla vad den handlar om eller tidigare omdömen. Såg Brosnan på omslaget och fick Goldeneye vibbar som jag älskade som barn när Den kom men detta var bara katastrof i allt från story till skådespeleri.