I.T.

Originaltitel: I.T.
Regissör:John Moore (I)
Utgivningsår:2016

Om I.T.:

En framgångsrik affärsman upptäcker att en nyanställd IT-tekniker på hans företag är en farlig galning som är ute efter honom och hans familj.

Pierce Brosnan, James Frecheville, Anna Friel, Stefanie Scott, Michael Nyqvist, Jason Barry, Clare-Hope Ashitey, Adam Fergus, David McSavage, Jay Benedict, Brian F Mulvey, Austin Swift, Melissa Veszi, Fionn Walton, Eric Kofi-Abrefa, Bruce Johnson

Dan Kay, William Wisher Jr

Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Irland, Frankrike, USA
Filmnummer: 119462
Diskussioner om I.T.  (0 diskussioner)
Kommentarer om I.T. (7 st)
sawa (Anmäl)   10:26 27/2
Ganska kass även om det fanns bitar som var bra. Vad gjorde Micke Nyqvist i den här filmen?
Bumbi78 (Anmäl)   19/12 2017
En rätt sedvanlig standardthriller, men inte sämre för det. Småspännande och Brosnan är oftast bra.
Djason (Anmäl)   1/12 2017
Bättre än väntat trots att handlingen inte är nyskapade på något sätt. Bra skådespeleri där Brosnan drar på med dialekten ordentligt.
Christofer (Anmäl)   29/9 2017
Rätt hyfsat, även om det inte var utan logiska luckor kring vissa detaljer. Nyqvist kändes väl en aning tveksamt castad, men annars var det en smula bättre än väntat faktiskt.
Stygga-Vargen (Anmäl)   27/9 2017
Den här filmen var faktiskt över förväntan. Spännande film med bra skådespelare. Enda minuset är väl att den är lite seg i början men när den väl har kommit igång så händer det saker hela tiden.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till I.T.