It's Alive

Originaltitel: It's Alive
Regissör:Josef Rusnak
Utgivningsår:2008

Om It's Alive:

En bebis föds med en ohälsosam vana att döda när han blir rädd.

Titel: Det lever
Originaltitel: Pumpkinhead: Ashes to Ashes
Regissör: Jake West
År: 2006
Pumpkinhead: Ashes to Ashes

Bijou Phillips, Jack Ellis, Skye Bennett, James Murray (II), Ty Glaser, Laura Giosh, Raphaël Coleman, Arkie Reece

Larry Cohen, Paul Sopocy

Skräck

Med i listor: Onda barn
Diskussioner om It's Alive  (0 diskussioner)
Kommentarer om It's Alive (21 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   01:55 12/8
Blev faktiskt positivt överraskad av den här filmen. Man har faktiskt överträffat originalet och det rejält!
passi0n (Anmäl)   22/8 2013
Sämsta jag sett i hela mitt liv. Se den inte!!!
Fiedeli (Anmäl)   19/12 2012
Det här, är, en av de som konkurrerar om bland de sämsta filmer jag sett. Outhärdligt oläskig och utan någon som helst finess. Massa brister i manus och regi, ex: "Bli inte långvarig det är kallt här ute (i bilen)." - Fönstret på bilen är samtidigt nedvevat (?!). Plötsligt dag, plötsligt natt, plötsligt dag igen. WTF?
Elizadushkufan (Anmäl)   2/9 2012
Fy sjutton vilken film alltså...Uselt skådespel. Men slutscenen var bra i alla fall.
Bumbi78 (Anmäl)   9/8 2011
Bruden som spelar mamman blev jag genast irriterad på, och då främst den pipiga rösten. Hennes man verkar mest milt retarderad och verkar inte förstå nåt. Specialeffekten som spelar barnet skymtar förbi emellanåt och äter nåt djur eller kanske en polis eller nåt annat blodigt, för det är absolut de enda som gör skiten uthärdlig - det är blodigt. originalet från 70-talet var medioker men hade åtm skön stämning och var lätt ett mästerverk lämfört med detta. Undvik.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till It's Alive