Jack Reacher: Never Go Back

Originaltitel: Jack Reacher: Never Go Back
Regissör:Edward Zwick
Utgivningsår:2016

Om Jack Reacher: Never Go Back:

Susan Turner har tagit över Jacks gamla utredningsenhet. När hon plötsligt arresteras för landsförräderi måste Reacher, övertygad om hennes oskuld, frita henne från arresten. Snart inser han att gripandet bara är en liten del av en större konspiration, som det är upp till honom att avslöja innan den kostar dem båda livet. På flykt undan lagen upptäcker Reacher en hemlighet från hans förflutna, vilken kan komma att förändra hans liv för alltid.

Titel: Jack Reacher
Regissör: William Kaufman
År: 2010
Genre: Action, Kriminalare, Thriller
Sinners and Saints

Tom Cruise, Cobie Smulders, Danika Yarosh, Aldis Hodge, Patrick Heusinger, Holt McCallany, Robert Knepper, Madalyn Horcher, Robert Catrini, Jessica Stroup, Austin Hébert, Teri Wyble, Nicole Barré, M Serrano

Edward Zwick, Marshall Herskovitz, Richard Wenk

Action, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Jack Reacher 2

Kina, USA
Diskussioner om Jack Reacher: Never Go Back  (0 diskussioner)
Kommentarer om Jack Reacher: Never Go Back (51 st)
sodomiten (Anmäl)   23:55 27/4
Ja det är förutsägbart, men det är å andra sidan alla dussin actionfilmer. En märklig detalj är att de använder gamla mobiltelefoner fast filmen är gjord 2016.
Christofer (Anmäl)   17:20 5/1
Bättre än första filmen i alla fall och om det inte hade varit för den värdelösa upplösningen så hade det kunnat nosa på en trea i betyg.
Starkbröl (Anmäl)   30/12 2018
Stabil men saknar nerven från den första. Cruise och Smulders spelar Cruise och Smulders.
dafreakish (Anmäl)   19/11 2018
Mot förmodan uppskattade jag denna uppföljare mer än den första filmen. Hygglig intensitet blandat med intressanta relationer, om än smörindränkta sådana, skapar en bra blandning och bra underhållning för stunden. Slutscenerna i New Orleans är också väldigt snyggt gjorda. Cruise är som Cruise är och den här gången är det bra.
V70 (Anmäl)   5/10 2018
Smörja.