Jackie

Originaltitel: Jackie
Regissör:Pablo Larraín
Utgivningsår:2016

Om Jackie:

En skildring av första damen Jacqueline Kennedys dagar efter mordet på hennes man, president John F. Kennedy.

Titel: Steve Jobs
Regissör: Noah Baumbach
År: 2014
Genre: Drama, Komedi
While We're Young

Natalie Portman, Peter Sarsgaard, Greta Gerwig, Billy Crudup, John Hurt, Richard E Grant, Caspar Phillipson, John Carroll Lynch, Beth Grant, Max Casella, Sara Verhagen, Hélène Kuhn, Deborah Findlay, Corey Johnson, Aidan O'Hare, Ralph Brown, Penny Downie

Noah Oppenheim

Drama, Biografi

USA, Chile, Frankrike
Diskussioner om Jackie  (0 diskussioner)
Kommentarer om Jackie (28 st)
KyLLo (Anmäl)   23:20 6/11
Portman anstränger sig för att hela tiden försöka efterlikna Jackie på rösten, vilket blir fruktansvärt tillgjort och distraherande. Det hade blivit bättre om hon bara hade pratat normalt. Och om nu regissören eller någon annan tyckte att rösten var så viktig hade de kunnat välja skådespelare efter röst istället.
supermancover (Anmäl)   23:13 3/10
Portman är väldigt skicklig, men det lyfter aldrig och allt är ganska platt och den är så himla långtråkig att jag inte kan sätta annat än tvåa.
abnormal (Anmäl)   20:26 10/7
Snyggt gjord, men blir inte gripande, som det nog borde.
fridenpaden (Anmäl)   20:23 19/6
Minns fortfarande filmen Parkland. Kan inte säga att den här är bättre. Båda är egentligen lika tråkiga.
Zipper (Anmäl)   25/12 2017
Tråkig film om ett intressant skeende. Natalie Portman är bra men man får aldrig något grepp om Jackie som person. Svag trea.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Jackie