Jakten på Bigfoot

Originaltitel: Bigfoot: The Unforgettable Encounter
Regissör:Corey Michael Eubanks
Utgivningsår:1994

Om Jakten på Bigfoot:

Den ledendariska Bigfoot har synts till i norra Kalifornien och anklagas för försvinnandet av en campare. En affärsman utlovar en belöning på en miljon dollar till den som kan fånga Bigfoot, vilket resulterar i att jägare och vetenskapsmän tävlar om att fånga varelsen. När Bigfoot räddar en liten pojke som gått vilse i skogen uppstår en vänskap mellan de två. En vänskap som kan vara Bigfoots sista hopp om att inte sluta i en bur eller uppstoppad. Men kommer de hinna undan till säkerheten innan vetenskapsmännen och jägarna får tag i dem?

JoJo Adams, Brian Avery, David Rasche, Bob Orrison, Zachery Ty Bryan, Clint Howard, Rance Howard, Rif Hutton, Neil Summers, Matt McCoy, Neal Matarazzo, Gary Maloncon, Darrell Mapson, George O'Mara

Corey Michael Eubanks

Äventyr

Bigfoot - Mein großer Freund

Diskussioner om Jakten på Bigfoot  (0 diskussioner)
Kommentarer om Jakten på Bigfoot (0 st)
Skriv den första kommentaren till denna film.