Betyg idag: 1 629 Besökare idag: 5 803

Originaltitel: Jason Bourne
Regissör:Paul Greengrass
Utgivningsår:2016

Om Jason Bourne:

Efter att ha blivit kontaktad av en annan före detta CIA-agent beslutar sig Jason Bourne för att dra sig ur skuggorna för att försöka ta reda på sanningen om sitt förflutna.

Titel: The Bourne Identity
Regissör: Tony Gilroy
År: 2012
Genre: Action, Thriller, Äventyr, Mysterium
The Bourne Legacy

Matt Damon, Tommy Lee Jones, Alicia Vikander, Vincent Cassel, Julia Stiles, Riz Ahmed, Ato Essandoh, Scott Shepherd, Bill Camp, Vinzenz Kiefer, Stephen Kunken, Kaya Yuzuki, Gregg Henry

Paul Greengrass, Christopher Rouse

Action, Thriller

Kina, Storbritannien, USA
Diskussioner om Jason Bourne  (0 diskussioner)
Kommentarer om Jason Bourne (100 st)
philip marlowe (Anmäl)   09:37 15/11
Pallade bara 20 min. Håller med resenscenten ovan - allt substanslöst tekniktjafs är helt ointressant, dessutom förolämpar det ens intelligens - man kan inte ta en suddig övervakningsbild och sen bara "enhance" så det blir knivskarpt...
Filmfantast86 (Anmäl)   01:55 28/10
mammene (Anmäl)   16:30 26/10
Verkar onekligen jobbigt att vara Jason Bourne och allt jagande blir lite mycket av actionscener radade på varandra. Men som underhållning duger det bra.
Sture Stenhög (Anmäl)   22:19 24/10
Bourne.serien har aldrig varit någon personlig favorit direkt, men det här var iaf dugligt. Det är dock en väldigt generisk film, och det kan i princip inte finnas någonting här som inte redan har setts i andra filmer. Actionscenerna blir också gärna lite långdragna, men annars finns det alltid en viss charm i alla agent-klichéer, och Alicia Vikander är ändå ett bra tillskott till serien. Tvåan är hyfsat stark
annihilat0r (Anmäl)   08:47 7/10
"Jason Bourne" är en godkänd uppföljare i en filmserie som med tiden av naturliga skäl har tappat sin glans.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Jason Bourne