Jeepers Creepers 2

Originaltitel: Jeepers Creepers II
Regissör:Victor Salva
Utgivningsår:2002

Om Jeepers Creepers 2:

En skolbuss full med high school-elever och deras lärare får punktering på en enskild väg, samtidigt som The Creeper har återvänt för att söka föda...

Titel: Jeepers Creepers
Regissör: William Kaufman
År: 2011
Genre: Action, Thriller
The Hit List

Ray Wise, Jonathan Breck, Billy Aaron Brown, Drew Tyler Bell, Travis Schiffner, Nicki Aycox, Garikayi Mutambirwa, Eric Nenninger, Lena Cardwell, Marieh Delfino, Justin Long

Victor Salva

Thriller, Skräck

Recension Jeepers Creepers 2

- santiago sätter betyg 2 och skriver:
En skolbuss med ett ungdomslag reser på en ödslig väg nånstans. Det har gått 23 dagar och de är på väg att få möta Creepern, som alla vet från den första filmen, blir rätt hungrig emellanåt och ger sig inte förrän den får sitt lystmäte. Någon annanstans förlorar en far en av sina två söner till monstret och bestämmer sig för att hämnas... Detta är den något lövtunna handlingen. Hela filmen utspelar...

Recension av Jeepers Creepers 2 - Läs hela!

Diskussioner om Jeepers Creepers 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Jeepers Creepers 2 (136 st)
Barneyk (Anmäl)   3/6 2018
Första var ju lite charmig och smårolig, detta är bara tråkigt och dåligt.
Rai (Anmäl)   23/1 2018
Det jag gillar med den här filmen är det ingen som har egentligen har huvudrollen (förutom monstret) De som man förvänt ska överleva dör och tvärtom. Annars nja monstret, eller vad det nu är blir för töntig!!
DrJW (Anmäl)   30/10 2017
Jag kan inte tro att dem tillät en dömd pedofil att få ha ett barn i sin film, men jag antar att dem hade en övervakare till att checka in på inspelningen så att regissören Victor Salva inte gör någonting misstänksamt. Och naturligtvis så är de en massa skjort-lösa unga killar eftersom Salva också är homosexuell =P
Filmfantast86 (Anmäl)   28/10 2017
Stygga-Vargen (Anmäl)   28/10 2016
Ettan är ju mycket bättre men denna är faktiskt också bra. Stark 3:a.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Jeepers Creepers 2