jOBS

Originaltitel: jOBS
Regissör:Joshua Michael Stern
Utgivningsår:2013

Om jOBS:

Den sanna historien om den nu bortgångne visionären och grundaren av Apple och om de banbrytande innovationer som gjorde att han gick från att vara en modest och egensinnig hippie till världens mest respekterade IT-legend.

Titel: Steve Jobs
Regissör: Ryan Perez
År: 2013
Genre: Komedi
iSteve

Ashton Kutcher, Dermot Mulroney, Josh Gad, Lukas Haas, Matthew Modine, J K Simmons, Lesley Ann Warren, Ron Eldard, Ahna O'Reilly, Victor Rasuk, John Getz, Kevin Dunn, James Woods, Nelson Franklin, Eddie Hassell, Elden Henson, Lenny Jacobson

Matt Whiteley

Drama, Biografi

Jobs

Filmnummer: 102007
Diskussioner om jOBS  (0 diskussioner)
Kommentarer om jOBS (70 st)
Norpan0 (Anmäl)   23/10 2018
Den här var ju riktigt bra! De har lyckats göra en spännande och intressant film, tack vare musik och klippning.
Ful_fisk (Anmäl)   6/1 2018
Väldigt medel. Historien om Steve Jobs är en bra historia, men rent filmiskt är detta inte särskilt speciellt. Men visst, det är ju intressant och informativt. Hade gärna blivit mer emotionellt investerad, dock. Saknar ett medelbetyg mellan tvåan och trean.
Filmfantast86 (Anmäl)   26/10 2017
hardcore (Anmäl)   13/1 2017
Jag tycker historien var bra men inget speciellt. Skådespeleriet likaså. Tror filmen skulle varit mycket bättre om det hade varit med mer bärande skådespelare. Visst tex Kutcher va ok men på sina ställen känns han som en grinig tonåring mer än som steve jobs.
Dankku (Anmäl)   31/12 2016
Usel.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till jOBS
Se filmen