Johan Falk - National Target

Originaltitel: Johan Falk - National Target
Regissör:Richard Holm
Utgivningsår:2009

Om Johan Falk - National Target:

Johan Falk och hans kollegor på Göteborgspolisens elitstyrka GSI är mitt inne i ett tillslag av estniskt amfetamin när de plötsligt inser att de har med en mytomspunnen rysk maffialedare att göra. Få har sett honom och ännu färre vet vad han heter. Han är bara känd som ”Mr K”. Johans infiltratör i Göteborgsgängen, Frank Wagner, sänder ut budskapet att han vill göra affärer med någon som kan leverera stora mängder rent amfetamin. Och plötsligt är Frank inne i sin värsta mardröm någonsin när han inser att han håller på att infiltrera Europas farligaste maffia, den est-ryska, bestående av f.d. KGB-officerare. Filmen är den tredje av sex i den nya serien om Johan Falk.
Se filmen på Plejmo

Originaltitel: Johan Falk - Leo Gaut
Regissör: Richard Holm
Genre: Kriminalare, Thriller
Johan Falk - Leo Gaut

Jakob Eklund, Joel Kinnaman, Samuli Edelmann, Jacqueline Ramel, Anastasios Soulis, Ruth Vega Fernandez, Max Lapitskij, Meliz Karlge, Mikael Tornving, Jens Hultén, André Sjöberg, Henrik Norlén, Lars G Svensson, Fredrik Dolk, Marie Richardson

Björn Carlström

Action, Kriminalare, Thriller

Johan Falk 3

Sverige
Med i listor: Johan Falk
Diskussioner om Johan Falk - National Target  (0 diskussioner)
Kommentarer om Johan Falk - National Target (130 st)
Rai (Anmäl)   4/2 2018
Dessa filmer är så sämst!!! Men, men smaken är ju olika och tur är väl det!!!
Filmfantast86 (Anmäl)   12/10 2017
arruba (Anmäl)   28/6 2017
Spännande och återigen kan jag inte sluta le när man ser så mycket av Göteborg, troligtvis för man har en sådan kärlek till staden.
wasteoftime (Anmäl)   15/10 2016
Detta är den klart sämsta filmen i serien så här långt. Det kanske mest smickrande man kan säga, är att Jakob Eklund inte ens är filmens sämsta skådis. Det är ingen dålig insats att lyckas med det. Så mycket som är så dåligt. Och man lurar ju ut twisten alldeles för fort. Bara att lägga ihop ett och ett. Nä, Johan Falk, lite bättre, kan du faktiskt än så här. Kanske det mest skrattretande, även om det inte är enkom i den här filmen, är ju hur de försöker måla "Lisa" som en så fin kille, när han i själva verket är ett sådant ärkesvin. Och likaså Johan Falk, förvisso. 6.0 på SH-skalan.
Sarakin76 (Anmäl)   14/12 2015
Denne serien holder utrolig bra klass. Porran og sillen outstanding!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Johan Falk - National Target