John Wick: Chapter Two

Originaltitel: John Wick: Chapter Two
Regissör:Chad Stahelski
Utgivningsår:2017

Om John Wick: Chapter Two:

Den legendariska lönnmördaren John Wick tvingas in i tjänst då en före detta kollega planerar att ta kontroll över ett ljusskyggt lönnmördarsällskap. Bunden av en blodsed att hjälpa honom, reser John till Rom för att möta några av världens dödligaste lönnmördare.

Titel: John Wick
Regissör: Jon Favreau
År: 2010
Genre: Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction
Iron Man 2

Keanu Reeves, Riccardo Scamarcio, Ian McShane, Ruby Rose, Common, Claudia Gerini, Lance Reddick, Laurence Fishburne, Tobias Segal, John Leguizamo, Bridget Moynahan, Thomas Sadoski, David Patrick Kelly, Franco Nero, Peter Stormare, Chukwudi Iwuji

Derek Kolstad

Action, Kriminalare, Thriller

John Wick 2

Hongkong, Italien, Kanada, USA
Diskussioner om John Wick: Chapter Two  (1 diskussioner)
Kommentarer om John Wick: Chapter Two (53 st)
dudson (Anmäl)   13:08 8/6
Fett action köttande men själva storyn och Reeves agerande är så wacked. Fishburns blotta närvaro räddar upp filmen en del åtm. Reko tidsfördriv.
Tenchi (Anmäl)   23:44 31/5
Gott om action, gott om snygga fightscener och gott om uselt skådespeleri. Men jag bryr mig inte om Keanus brist på utstrålning och hans stela replikskifte. Det är fullt ös och jag blev underhållen.
jlam (Anmäl)   12:15 27/4
En av de bästa på länge i actiongenren och då är ändå Keanus replikföring stelare och klumpigare än någonsin. Uppbyggd kring rak, effektiv action rikligt kryddat med ögongodis (regissören gillar nog Only God forgives). Inte ocool, något bättre än originalet.
Rai (Anmäl)   12:17 11/3
Lika kass som ettan!!!
Bozze80 (Anmäl)   17:32 10/3
Visst är det underhållande och högt tempo, men Keanu är ju fortfarande värdelös, och fascinerande att John Wick ibland håller samma klass som Ragnar Skanåker, och ibland "aningen" sämre... Manuset håller snarlik kvalitet som första filmen. En svag trea.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till John Wick: Chapter Two