Betyg idag: 1 704 Besökare idag: 5 045

Originaltitel: John Wick: Chapter 2
Regissör:Chad Stahelski
Utgivningsår:2017

Om John Wick: Chapter Two:

Den legendariska lönnmördaren John Wick tvingas in i tjänst då en före detta kollega planerar att ta kontroll över ett ljusskyggt lönnmördarsällskap. Bunden av en blodsed att hjälpa honom, reser John till Rom för att möta några av världens dödligaste lönnmördare.

Titel: John Wick
Regissör: Jon Favreau
År: 2010
Genre: Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction
Iron Man 2

Keanu Reeves, Riccardo Scamarcio, Ian McShane, Ruby Rose, Common, Claudia Gerini, Lance Reddick, Laurence Fishburne, Tobias Segal, John Leguizamo, Bridget Moynahan, Thomas Sadoski, David Patrick Kelly, Franco Nero, Peter Stormare, Chukwudi Iwuji

Derek Kolstad

Action, Kriminalare, Thriller

John Wick 2

Hongkong, Italien, Kanada, USA
Diskussioner om John Wick: Chapter Two  (1 diskussioner)
Kommentarer om John Wick: Chapter Two (56 st)
kboman (Anmäl)   00:29 15/12
Inte lika chockerande effektfull som den första - svårt att upprepa - men fortfarande otroligt skickligt actionös. Intressant att se lite världsbyggeri även om det kanske inte är det mest innovativa som gjorts. I slutändan blir man dock lite trött på det ändlösa mördandet...
Litsne (Anmäl)   00:17 5/12
Jag antar att man strikt taget måste säga att det fanns en handling, men det känns inte så.
Supernaut (Anmäl)   23:29 18/8
Inte lika bra som första, men solid sevärd action.
dudson (Anmäl)   13:08 8/6
Fett action köttande men själva storyn och Reeves agerande är så wacked. Fishburns blotta närvaro räddar upp filmen en del åtm. Reko tidsfördriv.
Tenchi (Anmäl)   23:44 31/5
Gott om action, gott om snygga fightscener och gott om uselt skådespeleri. Men jag bryr mig inte om Keanus brist på utstrålning och hans stela replikskifte. Det är fullt ös och jag blev underhållen.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till John Wick: Chapter Two