Josefin Nilsson - Älska mig för den jag är

Originaltitel: Josefin Nilsson - Älska mig för den jag är
Regissör:Anna-Carin Stenholm Pihl
Utgivningsår:2019

Om Josefin Nilsson - Älska mig för den jag är:

Älska mig för den jag är, filmer, Melodifestivaler, skivor, shower och 25 år med gruppen Ainbusk. Hon hann med mycket, sångerskan och skådespelaren Josefin Nilsson från Gotland. Men hon hann inte berätta sin historia innan hon oväntat dog i februari 2016. Josefin skrev på en bok, på låttexter och egen musik, för att hjälpa andra och för att själv bli fri. I år skulle hon ha fyllt 50 år.

Kortfilm

Sverige
Diskussioner om Josefin Nilsson - Älska mig för den jag är  (0 diskussioner)
Kommentarer om Josefin Nilsson - Älska mig för den jag är (3 st)
mammene (Anmäl)   18:54 28/3
Svårt att betygsätta, det berättas en tragisk historia efter att huvudpersonen avlidit, klart man blir berörd och förbannad. Men det är deras bild, inte det att jag tvivlar på den, men är försiktig i mitt tyckande.
horsy2 (Anmäl)   19:30 26/3
"Älska mig för den jag är". Är det ett skämt? Det måste vara den töntigaste titeln på en dokumentär någonsin. Man blir verkligen inte intresserad. Kommer inte att se den här filmen.
Stygga-Vargen (Anmäl)   22:31 25/3
Bra och intressant dokumentär som berör.