Journal 64

Originaltitel: Journal 64
Regissör:Christoffer Boe
Utgivningsår:2018

Om Journal 64:

I en äldre lägenhet i Köpenhamn gör några hantverkare en skrämmande upptäckt: bakom en vägg hittar de tre mumifierade kroppar som sitter runt ett matbord med en ledig plats. Carl Mørck och Assad måste nu ta reda på vem mumierna är och vem den fjärde platsen är avsedd för.

Nikolaj Lie Kaas, Fares Fares, Johanne Louise Schmidt, Søren Pilmark, Fanny Bornedal, Clara Rosager, Luise Skov, Amanda Radeljak, Anders Hove, Nicolas Bro, Elliott Crosset Hove, Birthe Neumann, Anders Juul, Michael Brostrup, Marianne Høgsbro

Nikolaj Arcel, Bo Hr Hansen, Mikkel Nørgaard

Kriminalare, Thriller, Mysterium

The Purity of Vengeance

Danmark, Tyskland
Diskussioner om Journal 64  (0 diskussioner)
Kommentarer om Journal 64 (3 st)
Djason (Anmäl)   14:48 5/9
Gillar dessa filmer med Fares Fares och Nikolaj Lie Kaas. Spännande och välspelad men håller kanske hela vägen.
Ghostface (Anmäl)   16:53 24/4
Stark inledning med tät atmosfär som tyvärr mynnar ut i en typisk polisfilm. Så nära att bli något utöver det vanliga men det sjabblas bort tyvärr.
Hanness (Anmäl)   11:17 7/3
Bra uppföljare, Nikolaj Lie Kaas och Fares Fares gör en utmärkt prestation.