Julia

Originaltitel: Julia
Regissör:Matthew A Brown
Utgivningsår:2014

Om Julia:

Julia är en ung kvinna som drogats och våldtagits av Piers och hans vänner. Lite senare hör hon talas om en form av terapi där våldtäktsoffer återtar kraft från sina förövare. Hon presenteras för Dr Sgundud genom den mystiska Sadie, och enligt Sgunduds lära börjar Julia ge sig på män och förnedra dem för att ge sig själv styrka. Snart väljer Julia att hämnas på männen som våldtog henne.

Titel: Ms. 45
Regissör: Lawrence Silverstein
År: 2014
Genre: Action, Thriller
Asian School Girls

Ashley C Williams, Jack Noseworthy, Joel de la Fuente, Cary Woodworth, Darren Lipari, Ryan Cooper, Brad Koed, Sean Kleier, Bridget Megan Clark, Chris Cardona, Kumiko Konishi, James Henry B, Tahyna MacManus

Matthew A Brown

Thriller, Skräck

Diskussioner om Julia  (0 diskussioner)
Kommentarer om Julia (2 st)
TheHorrorfan (Anmäl)   9/1 2016
"Delarza" formulerade det hela väldigt bra.
DeLarza (Anmäl)   8/2 2015
En besvikelse. En film som kanske fastnat lite på idéstadiet och inte riktigt kan leverera. En del rätt brutala scener väger inte upp för en soppa av oengagerande karaktärer och ytlig estetik.