Juliet, Naked

Originaltitel: Juliet, Naked
Regissör:Jesse Peretz
Utgivningsår:2018

Om Juliet, Naked:

Berättelsen om Annie och hennes pojkvän Duncan som bara har ögon för musikern Tucker Crowe.

Rose Byrne, Ethan Hawke, Chris O'Dowd, Azhy Robertson, Lily Brazier, Megan Dodds, Ayoola Smart, Enzo Cilenti, Pamela Lyne, Denise Gough, Phil Davis, Lily Newmark, Eleanor Matsuura, Nina Sosanya, Matt King, Georgina Bevan, Florence Keith-Roach

Tamara Jenkins, Evgenia Peretz, Jim Taylor

Drama, Komedi, Romantik

Diskussioner om Juliet, Naked  (0 diskussioner)
Kommentarer om Juliet, Naked (7 st)
haajen (Anmäl)   09:37 15/5
Småcharmig och anspråkslös film med bra skådisar som lyfter materialet.
PeterTheW (Anmäl)   23:36 3/1
Charmig, välspelad. O'Dowd är härlig, övriga också, även om filmen i sig inte lyfter helt.
Catwalker (Anmäl)   16/11 2018
Åh, älskar nick Hornby-filmer alltså, flera är favoriter. Så snyggt språk, rolig, ja engelsk. Och Ethan hawke kan väl charma näsan av vem som helst med det där nonchiga lättsamma amerikanska smoothnessen mitt bland det lite stelare anglosaxiska :)
Barneyk (Anmäl)   11/11 2018
Det finns ett par moment i filmen jag gillar jättemycket, tyvärr överskuggas dom mest av en typisk halvtrevlig dram-rom-com tvåa. Men den får ändå en trea för jag tycker karaktärerna har lite personlighet och ett par moment och poänger som höjer den från mängden. Men det är en lite generös trea, det är det.
Spidde (Anmäl)   27/10 2018
Läste boken när den kom och tyckte den var OK, men hade ändå inga direkta förväntningar på filmen. Som film är den kanske lite slapp, men samtidigt välcastad, välspelad, rolig och mysig. En perfekt film att se en fredagskväll!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Juliet, Naked