Jumanji: Welcome to the Jungle

Originaltitel: Jumanji: Welcome to the Jungle
Regissör:Jake Kasdan
Utgivningsår:2017

Om Jumanji: Welcome to the Jungle:

Genom en förtrollad spelkonsol sugs fyra skolungdomar in i den farofyllda världen Jumanji, där de förvandlas till den respektive avatar de valt, alla med sina unika färdigheter. För att inte fastna i Jumanji i all evighet måste de ta sig igenom sitt livs äventyr - och överleva till sista nivån.

Titel: Jumanji
Regissör: John Hughes
År: 1985
Genre: Drama, Komedi
Breakfast Club

Dwayne Johnson, Kevin Hart, Jack Black, Karen Gillan, Rhys Darby, Bobby Cannavale, Nick Jonas, Alex Wolff, Ser'Darius Blain, Madison Iseman, Morgan Turner, Marin Hinkle, Tracey Bonner, Maribeth Monroe, Missi Pyle, Marc Evan Jackson, Mason Guccione

Chris McKenna, Jeff Pinkner, Scott Rosenberg, Erik Sommers

Komedi, Familjefilm, Action, Äventyr, Fantasy

Jumanji 2

Diskussioner om Jumanji: Welcome to the Jungle  (0 diskussioner)
Kommentarer om Jumanji: Welcome to the Jungle (57 st)
Christofer (Anmäl)   13:35 7/5
Långt över förväntan då merparten av humorn & skämten funkade för mig. Trots att Dwayne Johnson är med gick det att kolla på eftersom det blev rätt kul när de spelade andra karaktärer som ett slags meta-skådespeleri, vilket gjorde hela skillnaden för mig. Jack Black var dessutom i högform här.
Xtro (Anmäl)   00:38 16/3
Förväntningarna var ungefär "plågsamt värdelös som jurassic world", men det glädjer mig att kunna meddela att detta var över förväntan. I synnerhet som komedi.
martin eden (Anmäl)   08:30 29/1
[rek. 2] Såg denna med min 11-åriga dotter, på hennes begäran vill jag tillägga. Överraskades faktiskt och måste medge att jag gillade den. Visst, det är ju en ganska stereotyp action och äventyrsfilm, men jag tycker att man motiverar actionsekvenserna på ett bra sätt och jag gillar karaktärerna. Några riktigt bra actionsekvenser och en hel del humor! Bra! 3.
Rai (Anmäl)   04:59 15/1
Jösse att sätta mer än 3:a i betyg på denna dåliga film borde vara förbjudet. En del har verkligen konstig smak. Ja, ja, jag vet att vi alla har olika smak... Filmen går inte ens jämföra med etta, som var rätt okej....
kryttan (Anmäl)   09:35 3/1
lite småkul mellan varven, Jack Black är ju bra, The Rock funkar bra för sånt här.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Jumanji: Welcome to the Jungle