Junior

Originaltitel: Junior
Regissör:Ivan Reitman
Utgivningsår:1994

Om Junior:

Du kan aldrig gissa vem som är med barn. Se när alla regler ändras för alltid då Arnold Schwarzenegger blir gravid efter att ha intagit en experimentell drog.
Se filmen på Headweb

Regissör: Randal Kleiser
År: 1992
Genre: Komedi, Familjefilm, Äventyr, Science Fiction
Älskling, jag förstorade barnet

Arnold Schwarzenegger, Danny DeVito, Emma Thompson, Frank Langella, Pamela Reed, Aida Turturro, James Eckhouse, Megan Cavanagh, Welker White, Kathleen Chalfant, Merle Kennedy, Judy Collins, Mindy Seeger, Christopher Meloni, Antoinette Peragine

Kevin Wade, Chris Conrad

Komedi, Science Fiction

Recension Junior

- AddeColciago sätter betyg 3 och skriver:
Efter att ha spelat tvilling till Danny DeVito i Twins och förskollärare i Kindergarten Cop tyckte regissören Ivan Reitman att det var dags att ta samarbetet med Arnold Schwarzenegger till en ny nivå genom att göra honom på tjocken. Vem som kom på idéen och huruvida Arnie var svårövertalad vet jag inget om, men jag hade gärna lyssnat på telefonsamtalet när Reitman försiktigt lägger fram sin idé. ...

Recension av Junior - Läs hela!

Med i listor: Filmtipsets Sämsta 250
Diskussioner om Junior  (0 diskussioner)
Kommentarer om Junior (284 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   17:06 18/10
vilket trams
Stygga-Vargen (Anmäl)   15/11 2016
Bra, rolig och underhållande film. Önskar dock att de hade valt en bättre skådis än Arnold i huvudrollen. Hade de gjort det så hade filmen fått ett högre betyg.
Tatty (Anmäl)   29/10 2016
Okej och rolig film men ändå lite seg och överdrivet.
Dele (Anmäl)   2/10 2016
Det är onekligen en upplevelse att se Arnold stirra på ett positivt graviditetstest och säga -"I´m pregnant!". Men några lyckönskningar till vare sig honom eller filmbranschen har jag ingen större lust till efter det här.
Solidus (Anmäl)   20/6 2016
Arnold gör sig bäst med ett vapen i sina händer och inte med ett barn i sin mage. Däremot så kan jag inte förneka att det finns charm och mys i filmen och Arnold lyckas bära projektet på sina breda axlar. Hela filmens humor bygger på en sak: Arnold är gravid. Det så absurd att det blir komiskt. Arnold har bättre komedier på sitt CV, men "Junior" är bättre än den horribla "Klappjakten".
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Junior