Jurassic World: Fallen Kingdom

Originaltitel: Jurassic World: Fallen Kingdom
Regissör:J A Bayona
Utgivningsår:2018

Om Jurassic World: Fallen Kingdom:

Fyra år efter stängningen av parken Jurassic World vaknar en inaktiv vulkan till liv och hotar att utplåna allt liv på Isla Nubar. Owen och Claire återvänder till ön för att rädda de dinosaurier som lämnats kvar. Men under ytan hotar något som kan påverka hela planetens framtid.

Titel: Jurassic World
Regissör: Jordan Vogt-Roberts
År: 2017
Genre: Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy
Kong: Skull Island

Chris Pratt, Bryce Dallas Howard, Rafe Spall, Justice Smith (II), Daniella Pineda, James Cromwell, Toby Jones, Ted Levine, Jeff Goldblum, B D Wong, Geraldine Chaplin, Isabella Sermon, Robert Emms, Peter Jason, Kevin Layne, John Schwab, Charlie Rawes

Colin Trevorrow, Derek Connolly

Action, Äventyr, Science Fiction

Jurassic Park 5

Recension Jurassic World: Fallen Kingdom

- Mihon86 sätter betyg 4 och skriver:
Detta är ett rent och skärt skräck-äventyr som blandar Jurassic Park och The Lost World på ett bättre sätt än tidigare. Det är klart en fortsättning på fjärde filmen men också en film för sig för det finns karaktärer som betyder mycket för serien som poppar upp här och var som man tycker att dem borde vi hört om tidigare. Rollerna görs bättre denna gång av alla inblandade, till och med barn-skådespelarna...

Recension av Jurassic World: Fallen Kingdom - Läs hela!

Diskussioner om Jurassic World: Fallen Kingdom  (0 diskussioner)
Kommentarer om Jurassic World: Fallen Kingdom (55 st)
Zok (Anmäl)   11:16 23/1
Knappast så dålig som ryktet säger. Rätt så underhållande och tiden gick fort vilket är ett gott betyg.
tildiz6 (Anmäl)   17:57 2/1
Bara en massa bråk och vrål!
Rai (Anmäl)   19/12 2018
Är riktigt trött på dessa filmer.. Trodde kanske att denna kunde vara lite bra. men icke sa Nicke...
Fargo (Anmäl)   14/12 2018
Kul om man gillar dinosaurier. Men thats it. Den är knappt marginellt bättre än föregångaren och är ett skämt jämfört med första Jurassic Park.
kryttan (Anmäl)   4/12 2018
Så in i helvetes jävla dålig! Trodde Jurassic Park 3 var bottennappet, men icke! Fyfan vilket jävla skräp.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Jurassic World: Fallen Kingdom