Jurtjyrkogården

Originaltitel: Pet Sematary
Regissör:Kevin Kölsch, Dennis Widmyer
Utgivningsår:2019

Om Jurtjyrkogården:

Efter att ha flyttat från Boston till Maines landsort med sin fru Rachel och deras två barn, hittar Dr. Louis Creed en mystisk djurkyrkogård, gömd långt inne i skogen nära familjens nya hem. När en ofattbar tragedi inträffar, vänder sig Louis i sin förtvivlan till sin ovanlige granne, Jud Crandall, och sätter därmed igång en livsfarlig kedjereaktion som släpper en oändlig ondska fri, med fruktansvärda konsekvenser.

Jason Clarke, Amy Seimetz, John Lithgow, Jeté Laurence, Hugo Lavoie, Lucas Lavoie, Obssa Ahmed, Alyssa Brooke Levine, Maria Herrera, Frank Schorpion, Linda E Smith, Sonia Maria Chirila, Naomi Frenette, Suzi Stingl, Kelly Lee, Nina Lauren

Jeff Buhler

Thriller, Skräck, Mysterium

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Jurtjyrkogården  (0 diskussioner)
Kommentarer om Jurtjyrkogården (21 st)
Starlette (Anmäl)   21:34 8/7
Dålig barnskådis i Ellie. Man hoppar iaf till några gånger, och intresset hålls uppe.
Scrapop (Anmäl)   22:18 6/7
Tycker detta funkar bra. Man har dessutom twistat till det här och var vilket gör att allt inte är så förutsägbart för den som sett originalet.
DiMMU BoRGiR (Anmäl)   23:31 4/7
Så... himla orimligt. Inte att folk och djur återvänder från det döda. Nix. Manuset. Så dumt...
livets_teater (Anmäl)   13:25 4/7
Herreguuuud vad förutsägbart och tråkigt det blir efter 30-35 minuter. Sista tredjedelen av filmen gör ingen människa glad förutom när den eftertexterna äntligen börjar rulla. John Lithgow räddar detta från ett bottennapp.
Stygga-Vargen (Anmäl)   00:54 4/7
Skådespelarna gör bra ifrån sig men filmen i sig är totalt värdelös! Den här mesiga, menlösa dyngan känns mest som nåt man visar i Bolibompa. Se originalet istället!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Jurtjyrkogården