Just One Night

Originaltitel: Just One Night
Regissör:Alan Jacobs
Utgivningsår:2000

Om Just One Night:

Universitetsprofessorn Isaac Adler blir erbjuden att föreläsa i San Francisco dagen innan sitt bröllop. Han tackar gladeligen ja, i och med att han kommer att vara tillbaka i god tid till vigseln. Men så händer något oväntat...

Timothy Hutton, Udo Kier, Maria Grazia Cucinotta, Michael O'Keefe, Natalie Shaw, Robert Easton, Don Novello, Seymour Cassel

Alan Jacobs

Komedi

Diskussioner om Just One Night  (0 diskussioner)
Kommentarer om Just One Night (2 st)
jonbo (Anmäl)   16/3 2016
Inget som sätter sig, känns mest bara att allt landar tvärtemot än vad som var tanken.
Waldo Trumbull (Anmäl)   17/12 2012
Varken särskilt rolig eller särskilt välspelad. Hutton funkar visserligen som tafatt och Kier är Kier, men i övrigt är det lite si och så med kvaliteten. Och detta är synd då manuset är fyllt med udda karaktärer, som nu inte kommer till sin fulla rätt. Stundtals lätt underhållande, men inget man behöver ödsla tid på egentligen.